Fotoskrulla Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Huldreverden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Flott bilde / montage madam Er ikke x-pert på slike bilde, så ser bare et flott bilde då Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Flott bilde / montage madam Er ikke x-pert på slike bilde, så ser bare et flott bilde då Mvh Leif Flott...e.... bilde / montage :-) 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Drømmeaktig. Kreativt og fint utført. Bra jobba ! Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. november 2017 Forfatter Del Skrevet 11. november 2017 Flott bilde / montage madam Er ikke x-pert på slike bilde, så ser bare et flott bilde då Mvh Leif Flott...e.... bilde / montage :-) Takk skal du ha Leif Jeg er heller ingen ekspert på slike bilder Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. november 2017 Forfatter Del Skrevet 11. november 2017 Drømmeaktig. Kreativt og fint utført. Bra jobba ! Mvh. Rolf Takk så mye Rolf! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Flott bilde / montage madam Er ikke x-pert på slike bilde, så ser bare et flott bilde då Mvh Leif Flott...e.... bilde / montage :-) Takk skal du ha Leif Jeg er heller ingen ekspert på slike bilder Greit, då er vi enige at vi ikke er eksperter Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Jeg foretrekker det enkle, men fint med litt kreativitet. Går derfor for de to siste. Hilsen fra Marbella på solkysten! 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Jeg kommer til at tænke tanker ...i den mørke tid... en slags stemning måske at gå ind i sig selv Mindfulness ....synes nr 2 er bedst 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. november 2017 Forfatter Del Skrevet 13. november 2017 Jeg foretrekker det enkle, men fint med litt kreativitet. Går derfor for de to siste. Hilsen fra Marbella på solkysten! Takk for hilsen fra Solkysten. De to siste var med bare for å vise utgangspunktet, men tenkte nok at noen ville foretrekke dem Hilsen fra Regnkysten.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. november 2017 Forfatter Del Skrevet 13. november 2017 Jeg kommer til at tænke tanker ...i den mørke tid... en slags stemning måske at gå ind i sig selv Mindfulness ....synes nr 2 er bedst Hei Suss, Jeg har vært litt melankolsk selv i det siste, så da er det kanskje ikke så rart at bildet gjenspeiler noe sånt Takk så mye for kommentar. Håper vi får en fin uke Lenke til kommentar
sussss Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Jeg kommer til at tænke tanker ...i den mørke tid... en slags stemning måske at gå ind i sig selv Mindfulness ....synes nr 2 er bedst Hei Suss,Jeg har vært litt melankolsk selv i det siste, så da er det kanskje ikke så rart at bildet gjenspeiler noe sånt Takk så mye for kommentar. Håper vi får en fin uke Selvfølgelig gør vi det :-) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Stilig og oppfinnsomt !! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. november 2017 Forfatter Del Skrevet 13. november 2017 Stilig og oppfinnsomt !! Tusen takk Torhild! Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Versjon 2 passer jo godt til høstmørket.. Hun ser litt mer optimistisk på det i versjon 1... på grunn av fargene. Bare mine tanker ,og jeg velger ikke noen favoritt. Kreativt. Jeg har fundert litt på dobbelteksponering i det siste så her gir du meg ideer. :-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. november 2017 Forfatter Del Skrevet 14. november 2017 Versjon 2 passer jo godt til høstmørket.. Hun ser litt mer optimistisk på det i versjon 1... på grunn av fargene. Bare mine tanker ,og jeg velger ikke noen favoritt. Kreativt. Jeg har fundert litt på dobbelteksponering i det siste så her gir du meg ideer. :-) Hei John Petter, det er vanskeligå finne to bilder som passer sammen, men det kan bli ganske kult når man gjør det. Hyggelig hvis jeg satte deg på sporet av noe og jeg gleder meg til å se resultatet..en gang.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Prøver igjen , første forsøk har vel kommet på avveie i "skyen" . Flott og mystisk bilde som jeg synes gjør det best i v1 , både i komposisjon og kontrast . Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg