AnonymDiskusjon Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Er det noen som opplever dette? Tenker ikke nødvendigvis psykopat, eller noen annen diagnose, jeg mener ikke sykdom med "syk" om dere skjønner hva jeg mener. Jeg bare tenker at man er så abnormal. Anonymous poster hash: 25129...d6b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. november 2017 Forfatter Del Skrevet 11. november 2017 Hvordan kan man bli en del av noe? Ekte venner. Anonymous poster hash: 0360a...77e Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 I teorien? Da kommer det en haug med intetsigende og standard normert vidtformulerte begreper som er en selvfølge for 90% av befolkningen. I praksis? Vær deg selv, prøv å vær morsom, treff folk som er i din aldersgruppe, finn en sosial hobby, virk interessert og by på deg selv. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. november 2017 Forfatter Del Skrevet 11. november 2017 Jeg prøver å være hyggelig og slikt, men det er som det gjennomskues. Det er noe galt med meg tror jeg. Jeg ser at andre ikke liker meg, og da trekker jeg meg vekk. Kanskje det ikke er ekte hyggelighet pga at jeg er deprimert og at jeg pga det blir følelsesløs. Men jeg har jo lyst. Jeg har store sosiale problemer, og det er så jævlig å leve med at jeg vet ikke om det har noen hensikt engang. Hvis jeg ikke klarer å smile og fungere vanlig i en samtale så må jeg bare forsøke å fake det, ellers blir jeg mislikt, men det gjør jeg likevel uansett. Men også skriftlig over nettet så har jeg problemer, det er noe galt som gjør at jeg ikke blir likt. Det er veldig mange som ikke har greie liv, veldig mange har det mye verre enn meg. Så jeg bør vel ikke klage? Får bare akseptere dette kanskje... akseptere at man aldri har vært eller skal bli lykkelig, og det som en naturlig del av et menneskets liv. Anonymous poster hash: 0360a...77e Lenke til kommentar
nacario Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Får bare akseptere dette kanskje... akseptere at man aldri har vært eller skal bli lykkelig Anonymous poster hash: 0360a...77e Hvis du hadde akseptert noe hadde du gjort det for syv tråder siden. Ikke gjør deg til et offer, vi har det godt verden sammenlignet, og din tur kommer i helsekøen. Men mine råd strekker ikke til i denne karusellen, så du får danse videre. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. november 2017 Forfatter Del Skrevet 11. november 2017 Jeg fikk brev om innvilget hjelp nå i dag. Jeg er så ensom! Hva skal jeg gjøre resten av i dag for å føle meg ikke så ille? Ja, mange har det ille / jævlig. Uten å klage. Anonymous poster hash: 0360a...77e Lenke til kommentar
nacario Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Jeg fikk brev om innvilget hjelp nå i dag. Jeg er så ensom! Hva skal jeg gjøre resten av i dag for å føle meg ikke så ille? Ja, mange har det ille / jævlig. Uten å klage. Anonymous poster hash: 0360a...77e Begynn å se serier på netflix enn så lenge og ha som mål å ta en joggetur eller gjøre noe fysisk hver dag, i 30 min minst. Fysisk aktivitet 4-5 ganger i uken er ren medisin, og får hjernen din til å fungere bedre. Ensomheten rammer de fleste eller oss alle på et tidspunkt, dette kan være noe å jobbe mot og forebygge hos psyk.tjeneste. På sikt kan du gjenoppta kontakt med en eller to venner fra skoletiden, du har sikkert noen der ute som ville satt pris på bekjentskap. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. november 2017 Forfatter Del Skrevet 11. november 2017 Får ikke konsentrert meg om å se på noe, ikke gir det meg noe heller. Ha en fin kveld Anonymous poster hash: 0360a...77e Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. november 2017 Forfatter Del Skrevet 11. november 2017 Hva vil egentlig "enn så lenge" si. Blir resten av livet det. Anonymous poster hash: 0360a...77e Lenke til kommentar
nacario Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 = i mellomtiden (mens du venter på hjelp). Du får hjelp med dine konsentrasjonsproblemer der, og å ta ting stegvis og i riktig rekkefølge (som blir viktig nå i en periode med mye tankekjør og mange ønsker/undringer). Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. november 2017 Forfatter Del Skrevet 11. november 2017 Hjelp med mine konsentrasjonsproblemer??? Jeg gikk til DPS i 10 år FFS Anonymous poster hash: 0360a...77e Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Hvorfor ikke prøv å ta ansvar for ditt eget liv i stedet for å søke alt og alle om hjelp. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. november 2017 Forfatter Del Skrevet 11. november 2017 Hva får deg til å tenke at jeg ikke tar ansvar? Anonymous poster hash: 0360a...77e Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. november 2017 Forfatter Del Skrevet 11. november 2017 So long, suckers... oh oh ohhhhh Anonymous poster hash: 0360a...77e Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. november 2017 Forfatter Del Skrevet 11. november 2017 Nå føler jeg meg bra igjen Anonymous poster hash: 0360a...77e 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. november 2017 Forfatter Del Skrevet 11. november 2017 Ikke TS Selvtillit er noe dritt Anonymous poster hash: 345db...6e2 Lenke til kommentar
nacario Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Hjelp med mine konsentrasjonsproblemer??? Jeg gikk til DPS i 10 år FFS So long, suckers... oh oh ohhhhh Anonymous poster hash: 0360a...77e Og her igjen går du i samme løp som i alle andre trådene. Et øyeblikk har man noe nesten adekvat, og så i neste kommer det noe helt random som skaper avstand til folk. Du fremstår som usikker, at du er et offer, men gnist har du. Jeg har egentlig bare meg selv å takke for å gi deg denne oppmerksomheten som ikke hjelper deg. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 So long, suckers... oh oh ohhhhh ...denne oppmerksomheten som ikke hjelper deg. Captain Obvious strikes again ;-) Det skal du ha, du har virkelig prøvd med masse tålmodighet. Godt jobba. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå