Gå til innhold

Språk på Chrome..

Formula90

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg satte telefonen min på russisk språk for en stund siden. Etterhvert ble mer og mer av pcen min og russisk. Skrudde det tilbake til Norsk etter 1 mnd. Men nå 6mnd senere plages jeg forsatt med at enkelte nettsider kommer opp som russisk, også prøver Chrome og oversette det til engelsk/Norsk... Når nettisden egentlig er Engelsk eller Norsk...

Alle innstillinger er satt til Norsk.. Noen som har peiling på hvordan jeg skal få alt til norsk eller engelsk som det skal være?

denne siden er amerikansk, men kommer opp med russisk språk, så forsøkt oversatt til engelsk igjen.

post-255998-0-91196200-1510348252_thumb.png

Endret av Formula90
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei

Du sier alle instillinger er satt til norsk.

Gjelder det på datamaskinen under Google Chrome også?

Trykk på instillinger - Avansert (helt nederst) - språk (velg riktig spåk her)

Samt språk under din Google konto

Logg deg inn på feks Gmail. gå til min konto /My account og under kontoinstillinger finner du "språk og inndataverktøy"

Jeg vil anta at du kanskje har en Android telefon siden Chrome automatisk endret språk når du endret på telefonen. (Android og chrome er begge google produkter).

Når det er sagt, så kan jeg jo si at om du tilfeldigvis sitter på en VPN tilkobling mot server i Russland, så kan ting plutselig komme opp på Russisk siden internett "tror" du er i Rusland. (se bort i fra dette om du ikke sitter på VPN).

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...