AnonymDiskusjon Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Leier en leilighet i en enebolig gjort om till leiligheter. Nå har huseieren leid in en slektning for å pusse opp i kjelleren. Da jeg bor rett ovanfør så blir det veldig mye støy derifra. Det er musik, borring, og hamring og vibrasjoner som fortplantar seg opp i leiligheta min derifra. Hadde vart greit om de drivit på tider som normala arbeidere, men når det er lyd der nedifra mellom 8-22-tia ukens alle dager så begynner det bli for mye. Drar ut på tida og, trudde bare de sku vare en uke eller så, men nå trur jeg vi er inne på uke fire om ikke lenger. Blir liksom litt vansklig å få ro og slappet av i dette støy. Har og ett turnusarbeid der jeg er på jobb før 5 tre dager i uka og dermed er skikkelig frustrerande når han fortsatt driver på ved 21-22-tida. Hva ska men egentlig godta som leietaker? Ev kompensasjon? Da huseieren (som ikke bor i huset) er en kollega (som dermed bør vare klar over arbeidstidene mine) så vil jeg gjerne ha litt på fotan før en ev tar opp saken med han. Anonymous poster hash: fd303...308 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå