Vannglass Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Er det nødvendig å vaske penis under forhud med såpe? Jeg ser det selges "intimsåpe" men jeg syns det virker litt unødvendig... jeg har måttet dusje oftere enn jeg pleier, og kommer til å dusje oftere enn jeg pleiet, pga. endringer i livsstil, og det har ført til sår penis. Det har gjort vondt å onanere, og det er ikke bra siden det er et behov kroppen har. Er ikke helt typen til å mange typer såper og pleieprodukter... Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Holder fint å dusje stakan med vann. Snabbelabben har en naturlig bakterieflora som helst ikke skal forstyrres veldig mye. https://www.your.md/condition/penis-health-how-to-wash-a-penis/#penis-health-how-to-wash-a-penis 1 Lenke til kommentar
Vannglass Skrevet 10. november 2017 Forfatter Del Skrevet 10. november 2017 Trodde det var litt turnoff for eventuelle sugere. Men takk for info, og lenke. Eller ikke takk for lenke, siden det stod at mange menn aldri vasket under forhuden... Omskjæring, er ikke det vondt å gå med? Feks på sykkelsetet... au! Men man blir vel så herdet at man trdnger noen med jonfruhinnen inntakt Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Jeg er nysgjerring. Hva slags livstilsendringer fører til sår penis? Lenke til kommentar
Vannglass Skrevet 10. november 2017 Forfatter Del Skrevet 10. november 2017 Mer svette, dusje mer Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Eller ikke takk for lenke, siden det stod at mange menn aldri vasket under forhuden... Så en lenke som inneholder fakta du ikke liker er ikke verdt å takke for altså. Takk for den 1 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Mange menn vasker ikke under forhuden fordi de ikke har forhud? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 (endret) Trodde det var litt turnoff for eventuelle sugere. Men takk for info, og lenke. Eller ikke takk for lenke, siden det stod at mange menn aldri vasket under forhuden... Omskjæring, er ikke det vondt å gå med? Feks på sykkelsetet... au! Men man blir vel så herdet at man trdnger noen med jonfruhinnen inntakt Skal du voldta barn da eller? For de fleste små kvinner mister denne mystiske jomfruhinnen lenge før de har sex, mange er til og med født uten. Endret 11. november 2017 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Vannglass Skrevet 11. november 2017 Forfatter Del Skrevet 11. november 2017 Jeg voldta barn?? Den kom uventet. Ikke vet jeg noe om jomfruhinner heller. Jeg har ingen ønsker om å fjerne min forhud, og hvorfor noen gjør det fordi det står om det i scroller fra før middelalderen det skjønner jeg i alle fall ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå