Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Intimvask for menn

Vannglass

Anbefalte innlegg

Er det nødvendig å vaske penis under forhud med såpe? Jeg ser det selges "intimsåpe" men jeg syns det virker litt unødvendig... jeg har måttet dusje oftere enn jeg pleier, og kommer til å dusje oftere enn jeg pleiet, pga. endringer i livsstil, og det har ført til sår penis. Det har gjort vondt å onanere, og det er ikke bra siden det er et behov kroppen har.

Er ikke helt typen til å mange typer såper og pleieprodukter...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trodde det var litt turnoff for eventuelle sugere. Men takk for info, og lenke. Eller ikke takk for lenke, siden det stod at mange menn aldri vasket under forhuden...

Omskjæring, er ikke det vondt å gå med? Feks på sykkelsetet... au! Men man blir vel så herdet at man trdnger noen med jonfruhinnen inntakt

Lenke til kommentar

Trodde det var litt turnoff for eventuelle sugere. Men takk for info, og lenke. Eller ikke takk for lenke, siden det stod at mange menn aldri vasket under forhuden...

Omskjæring, er ikke det vondt å gå med? Feks på sykkelsetet... au! Men man blir vel så herdet at man trdnger noen med jonfruhinnen inntakt

Skal du voldta barn da eller? For de fleste små kvinner mister denne mystiske jomfruhinnen lenge før de har sex, mange er til og med født uten. 

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...