xboomz Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Er det mulig å rette ut denne bulken? Eller må dør byttes? Ganske kipt, skulle rygge opp en bakke og åpnet dør for å se bak meg mens jeg rygget, dør hektet seg fast i en stein. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Bytt dør. Blir mer jobb å rette enn å bare bytte døra. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Om det er en eldre bil du ikke bryr deg så mye om ville jeg bare banket det sånn passe på plass igjen. Om ikke så bytt døren. 2 Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Den skaden kan du nok, med litt tolmodighet og innenfor egen akseptanse, rette ut selv. Hvis du vil spare tid og egen innsats finner du nok tilsvarende dør hos den lokale huggeren. Lenke til kommentar
xboomz Skrevet 14. november 2017 Forfatter Del Skrevet 14. november 2017 Den skaden kan du nok, med litt tolmodighet og innenfor egen akseptanse, rette ut selv. Hvis du vil spare tid og egen innsats finner du nok tilsvarende dør hos den lokale huggeren. Med litt hjelp fra pappa gikk døra igjenn , bryr meg ikke så alt for mye om utsende på denne bilen, skal bare holde noen år til, slik at jeg får oppspart litt. forhåpentligvis ferdig med bilknusing nå, slik at neste bil kan se litt bedre ut x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå