Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Har lest litt her på forumet om endel problemer folk har med ISP. En gjenganger er ventetiden på support telefonen. Kanskje man da bare skal velge den ISp som spiller best musikk mens man venter. Kan noen si hva som spilles på de forskjellige ISP support telefon? Ville da velge meg den ISP som har min musikk slik at hvis jeg skulle ringe support en gang, ville det ikke være så ille å få høre god musikk. PS. Denne tråden er ironisk ment. (for de som ikke skjønner det). Lenke til kommentar
jonas-- Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 www.kvalito.no Kvalito er et lite firma som gir deg det du skal ha! Kvalito er heller ikke firkanta, slik at du kan få tilpasset tjenesten så langt det går. Kvalito har også veldig god support telefon, svar med en gang. Og du treffer folk som kan noe. Kvalito er også ærlige. Lenke til kommentar
magfa Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 er du seriøs jonas? ser du har kvalito under navnet ditt. Å reklamere får den dritten burde ført til utestengelse. lure folk sånn da. Lenke til kommentar
jonas-- Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Er du en kunde av oss? Isåfall må jeg beklage at du har en "treig" linje. Grunnen til dette var at Telenor plutselig informerte oss om at vår ATM linje var full. (mens 200-500 kunder ble kobla opp). Vi bestillte med en gang oppgradering av vår ATM linje til vår Oslo node, men har ennå ikke sett noe til fiberen. Og ja, jeg purrer på! Lenke til kommentar
magfa Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 vel ser du har lest noen av trådene på forumet ja.. jeg har vært på irc'n deres også... mye kjeft ute å går til dere der. Så sier du at det er noe galt med linjene Hvorfor i alle dager reklamerer du får det da? kansje du burde vente til dere har fixa problemene? blir vel ikke bedere med flere kunder eller.... Lenke til kommentar
jonas-- Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Tar fort 2-3 uker og få bredbånd. (Telenor Networsk er overarbeidet), og jeg regner med at problemet kommer til å bli fikset i løpet av kort tid. Personlig er jeg ikke helt up 2 date med sakens fremgang nå, siden jeg har vært syk en stund. Men jeg kan love deg at vi purrer på og skal få linjene oppe på toppnivå igjen! Du kan f.eks se på målinger på www.itavisen.no (de eldre. nov, okt, sep, og lenger bak.) så vi du se at Kvalito holder god standar på linjene. Og vi har MEGET bra kapasitet på nette vårt. Vet ikke om du har tilgang til overvåkningen over NIX, om du har så vil du se at vi bruker ca 10-20% av linja vår. Så det skal ikke stå på oss. Lenke til kommentar
Carup Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Den samme gamle unnskyldingen. Alt er Telenors feil. Hvis linja (eller no) deres 'plutselig'var full vitner det jo om 'gode' rutiner hos Kvalito. Dah.... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Vell han har faktisk rett, fordi han videreselger telenor sitt produkt. Er glad eg har Lyse og får 3.5 ganger betre hastigheit enn det eg betaler for. + Oppetiden er langt langt langt langt og lysår langt betre enn Tele 2 og Telenor Adsl. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hei der. Kutt ut den off topic skrivinga. Spørsmålet er: Hvilken ISP har den beste muikken eller toner på support telefonen. Er IKKE ute etter hven er best og slikt. Hvilken ISP har den beste muikken eller toner på support telefonen. Hvilken ISP har den beste muikken eller toner på support telefonen. Hvilken ISP har den beste muikken eller toner på support telefonen. Den som ike fatter det kan la vær å poste. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Bestillte bredbånd fra Kvalito for godt over 4 uker siden. Hørte ikkeno så jeg ringte. Da fikk jeg vite at de hadde fått inn en bestilling men de mangla nummer og adresse, men e-post hadde kommet med. Sendte da på nytt. Gikk da en liten stund igjen uten at jeg hørte noe. Når jeg da tok kontakt igjen fikk jeg vite at hvis jeg skulle ha så måtte jeg bestille på nytt. Fordi det var en som hadde slutta eller no. Før han da slutta hadde han vel ikke gjort en dritt med bestillinga vår etter som jeg ser det! Så... ble ikkeno Kvalito på meg gitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå