AfterGlow Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 iOS har en irriterende autokorreksjonsfeil.Denne merkelige feilen plager iPhone-eiere Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Dette ble jo fikset med en softwareoppdatering i går, ios 11.1.1!!! 1 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 iOS har en irriterende autokorreksjonsfeil. Denne merkelige feilen plager iPhone-eiere Litt konstruktiv kritikk. Dere er trege! I dag er nyheter ferskvare, da nytter det ikke at dere kommer med nyheter flere dager etter at de har vært omtalt av andre teknologi/mobil nettsteder. 1 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Dette ble jo fikset med en softwareoppdatering i går, ios 11.1.1!!! Men fortsatt en fantastisk imponerende glipp av Apple at det var ett problem? 1 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Litt konstruktiv kritikk. Dere er trege! I dag er nyheter ferskvare, da nytter det ikke at dere kommer med nyheter flere dager etter at de har vært omtalt av andre teknologi/mobil nettsteder. Skjønner ikke hva du mener. Dette var jo nytt for meg og sikkert mange andre! Evt er jeg bare treg. Artiklene er nok ikke skrevet for enkeltpersoner, men et bredt publikum. Noen ting er nytt andre ting er "gammelt nytt". Build a bridge, liksom. Lenke til kommentar
Ove Kvam Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Skjønner ikke hva du mener. Dette var jo nytt for meg og sikkert mange andre! Evt er jeg bare treg. Artiklene er nok ikke skrevet for enkeltpersoner, men et bredt publikum. Noen ting er nytt andre ting er "gammelt nytt". Build a bridge, liksom. I dette tilfellet ble det litt uheldig, siden TU sender ut nyhetsbrev, og deres egen Apple-sak kom flere dager etter at nyhetsbrevets XKCD-tegneserie spøkte med akkurat denne Apple-feilen. Lenke til kommentar
FB.006467760 Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Er da ikke noe problem med mobiler som får 10 av 10 mulige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg