Kurt Lekanger Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Iphone X-skjermen kan plutselig slutte å virke i kaldt vær Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Fikk "gode" minner fra når jeg var så kul at jeg kjøpte en av de første mobilene med fargeskjerm, måtte rett og slett kjøpe ny når vinteren kom. Håper virkelig Apple fikser det. Litt flaut å selge en telefon til 10.000,- som ikke fungerer bedre på vinteren enn en nesten 20 år gammal sak gjorde i sin tid. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Apple har hatt problemer med temperaturer under null svært lenge. Hadde en iPhone 4 når den kom ut, og hadde akkurat samme problem. Har gode minner fra militæret i Bardufoss hvor nesten alle i troppen med iPhone sleit med at den hang og slo seg av. Jeg derimot med en billig telefon av typen Huawei hadde ingen problemer. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123849734 Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Så spørs det hva de som har rapportert om dette problemet mener med lave temperaturer. Det finnes områder som oppfatter 20 grader som lave temperaturer også har vi de områdene som opplever 0 grader som varmt. Så litt vanskelig å bare si lave temperaturer. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 I artikkelen så står det at temperaturområdet er 0 til 35 grader så jeg vil anta at lave temperaturer er rundt 0 og nedover. Tviler veldig sterkt på at telefonen tuller ved store temperaturfall hvis det går fra 30 til 20 grader. /spekulasjon Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Nåh, derfor jeg ikke hører fra folk fra Karasjokk om vintern. Call me enlightened. Lenke til kommentar
Roger Hansen Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Nåh, derfor jeg ikke hører fra folk fra Karasjokk om vintern. Call me enlightened. #PunHell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå