Gå til innhold

Har noen mottatt noe fra hwb.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Develen steikje fø ein go service altso

Heisann,

Ser "dessverre" at diskene kom inn allerede til morgenen i dag før jeg

kom på jobb. Fikk derfor ikke holdt igjen ordren din med tanke på den

kontrolleren. Har nå begynnt å legge opp noen kontrollere på webben. Du

kan kikke på de og evt så kan jeg ordne deg fraktfri levering på en hvis

du finner en som kan passe.

Beklager at vi var litt raske :-)

Vennlig hilsen / Best regards

Gisle Andreassen; Innkjøper / Purchaser

Handelsbedriften AS,

Soendre Kulleroed 6, 3241 Sandefjord

Email: [email protected]  WEB: www.hwb.no

Phone:+47 33 42 22 00  Fax: +47 33 42 22 01

Direct: +47 33 42 22 34  Cell: +47 95 86 07 16

Blir sansynligvis en HighPoint Rocket 133 U-ATA/133 på meg nå ja :)

Lenke til kommentar

Bestilte et FIC Radeon 9800 Pro når det var på juletilbud, pakken ble sendt før antatt noe som var kjempe bra.

Det som var mindre bra var somlingen hos (post i butikk "dritt") som ikke klarte å registrere at pakken var ankommet, men det er ikke Hardwarebutikken sin feil :p

Jeg fikk ut pakken 23 Desember etter jeg hadde ringt Posten Norge og etterlyst pakken. Når jeg kom hjem plugga jeg i skjermkortet og la inn driverne, så ble jeg litt skuffet. Skjermkortet lagde striper og tull i windows. Formaterte windows (etter noen forslag fra skjermkort delen her på forumet), la inn alt fresh og samme feil. I spill er det forferdelig med texture feil.

Skjermkortet var defekt. 24 Desember ringte jeg Hardwarebutikken ang. retur av kortet. Siden dem ikke hadde nytt eller tilsvarende kort så fikk jeg valget mellom å få pengene tilbake eller vente til dem fikk inn nytt kort.

Det som Hardwarebutikken skiller seg ut ifra Komplett, i mine øyne (erfaring) var at jeg fikk muligheten til å velge et annet produkt (betale mellomlegg).

Han hyggelige mannen på telefonen skulle se om han ikke fikk sendt FIC Radeon 9800XT kortet nå på fredagen eller på lørdagen, var avhengig av posten og tilgangen til det kortet :love:

9800 kortet er den andre pakken jeg har mottatt fra Hardwarebutikken. Jeg er strålende fornøyd med service, levering og retur henvendelse.

Det kvalifiserer til en sekser for Hardwarebutikken :thumbs:

Edit: Skriveleifer :p

Endret av Mr.Anderson.
Lenke til kommentar

De svarer ihvertfall ekstremt kjapt og til ukurante tider. Jeg mener, jeg satt her på jobb i går, og lurte på en ting ang et barebone-system. Jeg sendte en forspørsel rundt 11.55 eller noe, og når jeg sjekket mailen min et par timere senere så så jeg at jeg hadde mottatt et svar. Kl 12.10!

Det er meget godt gjort dette, og jeg kommer nok ikke til å kvi meg for å handle hos dem. Har god tillit til de allerede.

Lenke til kommentar

Har bestilt ei ny mus og ett nytt tastatur fra hwb.no De var de eneste jeg kunne finne som hadde det jeg skulle ha på lager. Kunne ha fått varene billigere hos PSdata, men da ble det snakk om vente 3uker! Da betaler jeg det lille ekstra for å varene kjappere.

Håpe på Hval Sjokolade! :dribble: Den Beste sjokoladen :thumbs: !!

Etter all skryt her på forumet til hwb.no så regner jeg med at handlen går smertefritt.

Let's hope!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...