Gå til innhold

Har noen mottatt noe fra hwb.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte to raptorer derfra når de var på julekalenderen og de kom i dag. Hadde jeg bare hatt råd til å hente de ut før mandag...  . Vet noen forresten om jeg må si fra til posten når jeg ikke får henta de på nesten en uke

Tror ikke det...

Står at du må hente det før 14 dager.

Sto det i alle fall når jeg besteilte fra komplett

Lenke til kommentar

Jeg sendte en mail og gjorde dem oppmerksomme på at prisen deres på logitech z-680 5,1 thx-settet deres lå på 3790,- og la til at jeg fant dette relativt høyt, spesielt i forhold til f.eks. komplett.no som selger det til 3250 nå.

Fikk en mail klokka 20.30 samme kveld der de takket for det kvikke øyet og at de skulle se hva de kunen gjøre med dette..

Neste dag var prisen senket med rundt 400 kroner. Hyggelige karer som ønsket meg god jul o.s.v.

Kjempesjappe :D

--alexio

Lenke til kommentar

Opplevde det samme jeg også.

Har nå kjøpt 2 ting hos Hardwarebutikken, og begge tingene kom kjapt (inkl. sjokoladen)........:-)

Har også rettet en par spørsmål dit pr. mail - og fikk som "alexio" lynkjapt svar tilbake (inkl. ønsker om God Jul).

Hvis dette er representativt for hvordan Hardwarebutikken vil drive fremover, så har jeg uten tvil funnet nok en favoritt- webshop....... :thumbs:

Lenke til kommentar

Helt enig. *Two thumbs up*

Bestillingen min ble shippa samme dag, men forsvant hos Posten i Oslo.. Etter noen dager med masing fra hwb mot Posten, sendte de meg en ny pakke uten issues.

Rask respons på email, og hyggelig kundeservice om du tar telefonen i bruk.

YaY

Endret av Tamin
Lenke til kommentar
VELDIG god responstid på mail!! Fikk svar fra de etter bare 10 minutter!! Det kaller jeg resonstid :thumbs:

Bra responstid hos dem ja.

Natt til 19. desmeber (like etter at tilbudet var kommet ut) sendte jeg mail ang. ide-komtrollere og fikk svar så og si med en gang. Tenkte på å kjøpe Maxtor 200GB men tre3nger også IDE-kontroller hvis jeg skal ha en slik. Fann ikke det i webshoppen deres men de sa det skulle komme opp på mandag. Bestillte om kvelden og da var status på harddisken "Bekreftet 24.12.03" så jeg tenkte at den ligger hos hwb ihvertfall til julaften så da bestiller jeg den på tilbud og får de til å legge til en diskkontroller på mandag.

Er jo mandag i dag og jeg har fått leveringsbekreftelse på Maxtor'n. Det vil si at de har sendt den 2 dager før min beregning (skrev om min teori i mailen til hwb og de sa det ville fungere fint). De har ikke lagt til IDE-kontroller heller.

Rask levering er stort sett bra men ikke i mitt tilfelle :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...