fredde Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Jeg har på 40 poster per side - bredbånd vettu, så hos meg blir det 5 sider Kunne ikke jeg vite vel Edit: Nå har jeg også det....var ikke klar over det jeg... Endret 10. desember 2003 av fredde Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Bestilte to raptorer derfra når de var på julekalenderen og de kom i dag. Hadde jeg bare hatt råd til å hente de ut før mandag... . Vet noen forresten om jeg må si fra til posten når jeg ikke får henta de på nesten en uke Tror ikke det... Står at du må hente det før 14 dager. Sto det i alle fall når jeg besteilte fra komplett Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Pakken ligger på postkontoret i 2 uker. Etter 1 uke får du en ny duplikatmelding (hentelapp) i posten. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Men prisen på z-680 var nesten 400 kr høyere enn på komplett. Elkjøp er enda billigere + at du sparere frakt. Endret 10. desember 2003 av svortevik Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Beste webshoppen jeg har vært bort i, fikk faan meg sjokolade med (HWB.NO klister og GOD JUL FRA OSS) Min faste webshopp fra nå av.. Tok 2 dager å motta Raptor disken og PC 9800pro Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Cool, da har jeg iallefall èn ting jeg skal bestille når jeg kommer hjem idag Lenke til kommentar
fredde Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Beste webshoppen jeg har vært bort i, fikk faan meg sjokolade med (HWB.NO klister og GOD JUL FRA OSS) Min faste webshopp fra nå av.. Tok 2 dager å motta Raptor disken og PC 9800pro Hval sjokolade er snacks også da..... DRITGOOOOOOO !! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 beste servicen jeg noen gang har fått hardwarebutikken...! Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Mmmm.. sjokolade... lol Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 La også merke til at folk fra hwb.no kom inn på den diskusjonen angående 9800 kortene og forklarte hvor landet låg, eg skal ha meg ein raptor eller 2 snart, og hwb er nok førstevalget. Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Min pakke ble også sendt samme dag som jeg sendte bestilling, glimrende. godt gjort nå før jul. Lenke til kommentar
alexio Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg sendte en mail og gjorde dem oppmerksomme på at prisen deres på logitech z-680 5,1 thx-settet deres lå på 3790,- og la til at jeg fant dette relativt høyt, spesielt i forhold til f.eks. komplett.no som selger det til 3250 nå. Fikk en mail klokka 20.30 samme kveld der de takket for det kvikke øyet og at de skulle se hva de kunen gjøre med dette.. Neste dag var prisen senket med rundt 400 kroner. Hyggelige karer som ønsket meg god jul o.s.v. Kjempesjappe --alexio Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Opplevde det samme jeg også. Har nå kjøpt 2 ting hos Hardwarebutikken, og begge tingene kom kjapt (inkl. sjokoladen)........:-) Har også rettet en par spørsmål dit pr. mail - og fikk som "alexio" lynkjapt svar tilbake (inkl. ønsker om God Jul). Hvis dette er representativt for hvordan Hardwarebutikken vil drive fremover, så har jeg uten tvil funnet nok en favoritt- webshop....... Lenke til kommentar
jasco Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Bestillte en ekstern disk derfra halv ett tiden idag etter å ha leste denne threaden, og nå er den sendt! Lenke til kommentar
LioN!! Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Beste webshoppen jeg har vært bort i, fikk faan meg sjokolade med (HWB.NO klister og GOD JUL FRA OSS) Helt enig! Personlig veldig fornøyd med hwb.no! Sjokoladen og God Jul klistre merkene satte prikken over "I`en" Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Fikk pakke i går, deilig med sjokkis! Ellers kan jeg også anbefale hwb, god service og levering, utvalg og pris er også som det skal. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Thumbs up! Hval Ris sjokolade (49g!) ganske rask levering. Bestilte på søndag, fikk pakken i dag. Alt var på plass, forsvarlig pakket uten noe tull. Virker svært seriøst og rutinert til å være en nyåpnet butikk. Lenke til kommentar
Tamin Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Helt enig. *Two thumbs up* Bestillingen min ble shippa samme dag, men forsvant hos Posten i Oslo.. Etter noen dager med masing fra hwb mot Posten, sendte de meg en ny pakke uten issues. Rask respons på email, og hyggelig kundeservice om du tar telefonen i bruk. YaY Endret 18. desember 2003 av Tamin Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 VELDIG god responstid på mail!! Fikk svar fra de etter bare 10 minutter!! Det kaller jeg resonstid Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 VELDIG god responstid på mail!! Fikk svar fra de etter bare 10 minutter!! Det kaller jeg resonstid Bra responstid hos dem ja. Natt til 19. desmeber (like etter at tilbudet var kommet ut) sendte jeg mail ang. ide-komtrollere og fikk svar så og si med en gang. Tenkte på å kjøpe Maxtor 200GB men tre3nger også IDE-kontroller hvis jeg skal ha en slik. Fann ikke det i webshoppen deres men de sa det skulle komme opp på mandag. Bestillte om kvelden og da var status på harddisken "Bekreftet 24.12.03" så jeg tenkte at den ligger hos hwb ihvertfall til julaften så da bestiller jeg den på tilbud og får de til å legge til en diskkontroller på mandag. Er jo mandag i dag og jeg har fått leveringsbekreftelse på Maxtor'n. Det vil si at de har sendt den 2 dager før min beregning (skrev om min teori i mailen til hwb og de sa det ville fungere fint). De har ikke lagt til IDE-kontroller heller. Rask levering er stort sett bra men ikke i mitt tilfelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå