Gå til innhold

Har noen mottatt noe fra hwb.no?

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe ny dvdbrenner igjen (pioneer). Nå er jo hwb.no billigst på den brenneren jeg vil ha.

Det jeg lurte på var om noen hadde mottatt noe fra hwb.no.

Det jeg generelt lurer på da er om:

• HWB.NO Leverer raskt
  • Om de har bra service (ikke sutrer hvis man må levere noe - bør gå greit innen 14 dager da)
  • Om hwb har bra repons på email osv
  • Om de shipper ut fort (husker komplett brukte flere dager på å få ut en order jeg hadde).

Hadde vært takknemlig om noen kan gi en liten review, for jeg har tenkt til å bestille dvd-brenner/skjermkort asap :D

Takker,

SineTwo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du leser litt i slutten av denne tråden

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=178968

så finner du ut hvor fort de shipper ut...

Shoppen har bare vært oppe å gå i 14 dager men vil tippe de kommer til å bli en av de mere seriøse aktørene på markedet. De svarer raskt på e-post og som i går så ringte de faktisk rundt til de som hadde bestillt kort og informerte om leveringstid. Så mitt råd er at de er safe :thumbup: Dersom du bor i nærheten av Sandefjord har man til og med muligheten til å hente på lageret, det er et stort pluss dersom en bor i nærheten.

Lenke til kommentar
Jada, jeg har mottatt Raptoren som var i den ene luka............:-)

:wow:

Jeg sitter fremdeles og venter!....TAR JO EN EVIGHET!!!! Er jo flere titals timer siden jeg bestilte den!!! :p

Men seriøst.....høres bra ut at du har fått den.....da er det sikkert ikke lenge før mine to heller ligger i postakassen :)

Lenke til kommentar

sorry, var på side 3 - så ikk edet var 5 sider, lol

anyway

jeg så:

Bestilte kl 12:40 igår, og kortet ble levert i Oslo allerede i går kveld ! Damn - det setter hwb.no høyt oppe på lista for neste hw innkjøp

+++

så hwb.no er til å stole på ja ;)

Lenke til kommentar
[quote name='s_M_p' date='10/12/2003 : 12:13'] hmm har du sjekka ut psdata sin NEC brenner ? (eller var det bare julekalender tilbud ?) [/quote]
Btw, jeg har nec nd1300a fra psdata. Bestiller pioneer og leverer min til psdata - trenger for, ja.. personlige grunner :D
Lenke til kommentar
sorry, var på side 3 - så ikk edet var 5 sider, lol

anyway

jeg så:

Bestilte kl 12:40 igår, og kortet ble levert i Oslo allerede i går kveld ! Damn - det setter hwb.no høyt oppe på lista for neste hw innkjøp

+++

så hwb.no er til å stole på ja ;)

Helt i orden det vettø, selv om det heller ikke var 5 sider....men 10 :laugh:

Så det ser ut som om de er rimelig kjappe i avtrekkeren sånn i begynnelsen. Men det kan jo han noe med at de ikke har så mye å gjøre ennå da. Men vi får håpe de holder samme fine fart fremover også....

Lenke til kommentar

de er nok raske, ja

Men får håpe de forblir like personlige selv om de evt. måtte få like mange kunder som komplett. Jeg opplever å ha blitt "glemt" i retursaker o.l.

Men man kan vel ikke får alt, jeg har et meget positivt inntrykk av hwb.no, eneste jeg synes var litt dyrt er logitech z-680 høytalerne som jeg skal kjøpe :/ Jeg kommer garrantert til å handle der med en gang jeg trenger noe. Men prisen på z-680 var nesten 400 kr høyere enn på komplett.

--alexio

Lenke til kommentar
Bestilte to raptorer derfra når de var på julekalenderen og de kom i dag. Hadde jeg bare hatt råd til å hente de ut før mandag... :( . Vet noen forresten om jeg må si fra til posten når jeg ikke får henta de på nesten en uke

Eg har aldri opplevd at posten har gjort noe med pakken før det er gått 2 veker, men kanskje det finnes unntak. Det skader vel ikkje å ta ein prat med de.

Lenke til kommentar
Bestilte to raptorer derfra når de var på julekalenderen og de kom i dag. Hadde jeg bare hatt råd til å hente de ut før mandag... :( . Vet noen forresten om jeg må si fra til posten når jeg ikke får henta de på nesten en uke

Det heter seg at pakken ikke blir returnert før etter 2 uker. Du får også purring etter 1 uke.

Lenke til kommentar
Skumleste litt og så bare om folk som bestilte kort, ikke noe om service og leveringstid... men men... ;)

En 14 dager gammel webshop har nok ikke hatt så mange produkter som har vært på service. Derfor er det hittil umulig å vite om servicen er god. Men det virker bra fra de som har bestillt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...