balder Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Ser at eg kan svitsje mellom vanlig surfing og at eg setter nettleseren til PRIVAT så kan ho ikkje sjp kva eg jobber med, men finnes det ein annan måte å stille inn kontoen slik at eg er sjef og ingen andre kan sjå kva sider eg er på når eg surfer og søker. Skjønte dere spørsmålet? Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 (endret) Du kan enten opprette en egen Apple ID for barn for henne og legge henne til i familiedeling. Her vil barnet ditt få tilgang til alt du har tilgang til alt av apper, filmer, musikk osv. Du kan også gå inn å velge om det er enkelte ting barnet ikke skal ha tilgang til. I tillegg får du en forespørsel om å godkjenne hvert enkelt kjøp barnet ditt gjør så du har full kontroll. Jeg har ikke Iphone selv så usikker på på om dere deler surfehistorikk, om det er tilfellet vil jeg vel tro at du har tilgang til barnets historikk og ikke motsatt. Eller så blir det å gi barnet en helt egen Apple ID om det du mener barnet er voksent nok Endret 10. november 2017 av Demonickon 1 Lenke til kommentar
balder Skrevet 10. november 2017 Forfatter Del Skrevet 10. november 2017 (endret) Trur ikkje eg får vekk surfedataen. Ho er 15 år. Kanskje ho bør lage sitt eige opplegg Endret 10. november 2017 av balder Lenke til kommentar
BerntOK Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 (endret) Løsningen på dette er at du logger av Apple ID/iCloud på datters iPhone, så kan du enten lage Apple ID for barn som nevnt over eller la hun lage egen Apple ID bruker.Kanskje ho må resette iPhone for å logge av din Apple ID og fjerne din kontopplysning helt fra tlf. Det er jeg ikke helt sikker på men prøv først og logg av. Husk å sikkerhetskopier om dere skal resette så hun ikke mister alt. Er litt gammel tråd så kan hende dere har løst det. Endret 14. november 2017 av BerntOK Lenke til kommentar
balder Skrevet 14. november 2017 Forfatter Del Skrevet 14. november 2017 Løsningen på dette er at du logger av Apple ID/iCloud på datters iPhone, så kan du enten lage Apple ID for barn som nevnt over eller la hun lage egen Apple ID bruker. Kanskje ho må resette iPhone for å logge av din Apple ID og fjerne din kontopplysning helt fra tlf. Det er jeg ikke helt sikker på men prøv først og logg av. Husk å sikkerhetskopier om dere skal resette så hun ikke mister alt. Er litt gammel tråd så kan hende dere har løst det. Har ikkje gjort noko enda, men det blir nok til at eg lager ein eigen til henne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå