akelbo Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Rockstar har gjort spillets dialogtre lettere å forstå.Avhørene i L.A. Noire blir litt annerledes i nyversjonen Lenke til kommentar
DickJustice Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Psykotisk??? Det er noe helt annet enn han i noen dialog utgir seg for å være! Men til saken: Syns det gamle systemet var bra. Doubt var akkurat hva det utga seg for. Bad Cop.... Det syns jeg blir litt tæmt, men ok. Lenke til kommentar
MooningRobot Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Psykotisk??? Det er noe helt annet enn han i noen dialog utgir seg for å være! Men til saken: Syns det gamle systemet var bra. Doubt var akkurat hva det utga seg for. Bad Cop.... Det syns jeg blir litt tæmt, men ok. Haha, kan meg mildt sagt uenig i det. Doubt var absolutt det mest forvirrende dialogvalget, da man aldri visste hvordan Phelps skulle reagere. Noen ganger tok han det med knusende ro, andre ganger klikket han totalt i vinkel på det stakkars intervjuobjektet. Coax, force og lie hadde funket så uendelig mye bedre. De termene forklarer jo mer eller mindre akkurat hva han gjør. Hadde jeg bare visst dette når jeg spilte gjennom LA Noire første gang! Truth, doubt og lie var vagt og misvisende. Good Cop, Bad Cop og Accuse er i alle fall bare litt vagt. Sååå, det er vel fremgang! Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Nå venter vi bare på Skyrim : Special dialog version 1 Lenke til kommentar
Ludo^.^ Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Avhørene blir dummet ned til dagens gamere! Lenke til kommentar
...... Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Avhørene blir dummet ned til dagens gamere! De er nok redde for at spillerne har mistet alle hjerneceller etter GTA Online. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Kan dette virkelig kalles å "dumme ned"? AtW Lenke til kommentar
Ludo^.^ Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Kan dette virkelig kalles å "dumme ned"? AtW Jeg kunne nok sagt at "avhørene blir gjort enklere" for dagens gamere, slik at kranglefanter ikke fikk noe å hakke på. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 (endret) Kan dette virkelig kalles å "dumme ned"? AtW Jeg kunne nok sagt at "avhørene blir gjort enklere" for dagens gamere, slik at kranglefanter ikke fikk noe å hakke på. Blir de enklere da? Kanskje bittelitt, men det er tross alt snakk om bare å endre nevnte på valget du gjør? AtW Endret 11. november 2017 av ATWindsor Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 (endret) Vel, en av de mest kjente linjene til Phelps er ganske tidlig i spillet når han avhører en ambassade-fyr om et biltyveri. Og det såvidt dreier seg om unge gutter. Velger man doubt brøler Phelps "SO YOU LIKE TO FUCK YOUNG BOYS?" helt ut av det blå. Også innrømmer fyren at ja, han har litt pedotendenser, men at det er helt irrelevant og han har diplomatisk immunitet uansett. Avhøret avsluttes med "Ok, keep up the good work sir". Endret 14. november 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå