Fotoskrulla Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Slalomkjøring Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Enkel og grei komposisjon i høydeformat og selvføgelig i sort og hvitt som sne:-). Jeg ser slalomkjøreren har kjørt ut og forlatt oss som mange andre her inne. Jeg forsøker å kommentere litt selv om jeg er langt hjemmefra. Ha en fin dag! Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. november 2017 Forfatter Del Skrevet 10. november 2017 Enkel og grei komposisjon i høydeformat og selvføgelig i sort og hvitt som sne:-). Jeg ser slalomkjøreren har kjørt ut og forlatt oss som mange andre her inne. Jeg forsøker å kommentere litt selv om jeg er langt hjemmefra. Ha en fin dag! Mvh Gunnar Hei Gunnar, så du har reist til varmere strøk for vinteren? Det holder jeg med deg i Jeg har mistet litt piffen i det siste selv og kunne godt tenkt meg en liten sydenferie. Tusen takk for kommentar, hyggelig å høre fra deg Lenke til kommentar
sussss Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Det er måske tid til vinterferie...Hvis der bare lå sne..var det lidt lysere om aften og måske mere klart vejr..man bliver sløv af det vejr..Hyggeligt billede HIlsen Suss 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. november 2017 Forfatter Del Skrevet 10. november 2017 Det er måske tid til vinterferie...Hvis der bare lå sne..var det lidt lysere om aften og måske mere klart vejr..man bliver sløv af det vejr..Hyggeligt billede HIlsen Suss Takk skal du ha Suss! Ja, på mange måter kunne jeg tenkt meg et lite lag med snø og litt klarvær nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg