severman Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Hei har et Dell hovedkort med 16 pin strømkobling men strømforsyning som hørte til har alt for kort kabel og alt for få til det nye kabinettet. kan jeg ta ut pinnene i 16 koblingen og putte pinnene fra et 24 pin strømforsyning i det og tape over de 8 som da er til overs? og spiller det noe rolle hvilke pinner jeg bruker? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Sikker på at det er 16-pin og ikke 20-pin? Er den 16-pin er det ikke ATX og da går det ikke. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 finnes adaptere der ute Lenke til kommentar
severman Skrevet 10. november 2017 Forfatter Del Skrevet 10. november 2017 Sikker på at det er 16-pin og ikke 20-pin? Er den 16-pin er det ikke ATX og da går det ikke. Nei er ikke ATX er mini atx eller noe sånt Lenke til kommentar
severman Skrevet 10. november 2017 Forfatter Del Skrevet 10. november 2017 finnes adaptere der ute det var for å slippe å kjøpe det da Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Da må du evt. klippe og skjøte selv. Noe jeg ikke anbefaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå