Sampson Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Hei, Er på utkikk etter noe gratis software for opptak av lyd og bilde via webkamera (integrert) i windows 7. Vet om Movie Maker så langt, men dette programmet er vel på vei ut av støtten ser det ut som. Man skal kunne bruke VLC ser jeg, men det virker litt tungvint. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 9. november 2017 Forfatter Del Skrevet 9. november 2017 (endret) Sjekk ut OBS. Open Broadcaster Software regner jeg med? Kan dette programmet lagre til fil? Finnes det noen redigeringsmuligheter? Edit: Dette ser ut som en mulighet ja, skal teste det ut! Hadde vært kjekt med mulighet for redigering, som i movie maker, men det er ikke så lett å installere ser det ut som. Endret 9. november 2017 av Sampson Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Det mest vanlige er vel Youcam, men jeg er usikker på om du kan ta opp med gratisversjonen.- Ellers finnes det mange alternativer hvis du tar et enkelt google-søk, som f.eks Manycam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå