AnonymDiskusjon Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Hva skjer hvis man har hatt samleie uten kondom tre uker før man får p-stav? Anonymous poster hash: 444c2...efb Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Svar fra en som ikke kan noe om temaet: Det samme som skjer om man har hatt samleie uten kondom tre uker før man tar p-piller? 1 Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Svar fra en som ikke kan noe om temaet: Det samme som skjer om man har hatt samleie uten kondom tre uker før man tar p-piller?P-stav skiller vel faktisk ut mindre virkestoffer enn p-piller, så virkningen er nok antagelig litt mindre. Ellers: For det første, så er jo sannsynligheten for å bli gravid etter et tilfeldig, ubeskyttet samleie faktisk ganske lav. Med mindre kvinnen har eggløsning akkurat rundt tiden for samleiet, så skjer ikke en dritt. Men om virkestoffene i hormonell prevensjon faktisk kan påvirke utviklingen til fosteret hvis et egg faktisk har blitt befruktet og har rukket å feste seg i livmoren... Jeg vet ikke. Mulig at helse-forumet er et bedre sted å spørre. Eller enda bedre: faktisk helsepersonell som har peiling. Det er som oftest den lure løsningen når det kommer til medisinske spørsmål. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. november 2017 Forfatter Del Skrevet 9. november 2017 har enda en ting å nevne i denne saken. når det gjelder p-stav, så har jeg hørt man kan miste blødningene helt, eller få uregelmessige eller de kan vare i flere uker eller måneder... det med flere uker eller måneder synes jeg er veldig negativt og kjedelig så usikker på om jeg skal begynne eller ikke. Er det stor sannsynlighet for en 16 åring å få kronisk blødning ? Anonymous poster hash: 444c2...efb Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Det går an å ta den ut og da gir ting seg ganske raskt. Jeg anbefaler deg å ta en prat med legen eller en helsesøster. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå