underground Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg kjøpte en bærbar pc for et halvt år siden med windows xp home edition skal nå bygge en stasjonær pc. Lurer derfor på om jeg kan installere windows xp og aktivere windows på den nye maskinen selv om den er ibruk på den bærbare. Eller er jeg nødt til å kjøpe et nytt operativ system i tillegg. Kan selvfølgelig finne en crack men lurte på om dette var mulig. Takknemlig for svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg kjørte samme lisens på Xp Home både på den stasjonære og bærbare før, og begge var aktivert. Det samme gjorde jeg med et par andre programmer. Det har funket hos meg, men jeg tipper det ikke funker for alle. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Mulig denne tråden blir stengt... En mulighet er å kjøpe en lisens til. Har ikke erfaring med det, men det er sikkert billigere enn å kjøpe enda en cd med lisens Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Det er vel en OEM versjon, og den kan bare innstalleres på en maskin. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 sorry det blir piratkopiering og det er ikke lov å snakke om slikt her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå