AnonymDiskusjon Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Hei. Er en mann på 22 år. Har nylig oppdaget en liten klump/kul på både venstre og høyre side av penisrot. Stikker ikke ut, og må "lete" bittelitt for å finne de. Men det er altså en på hver side av penisroten, og på nøyaktig samme sted liksom, bare på hver side. Merker ingen smerte når jeg trykker på de, har ikke vært noe alvorlig syk før og ingen andre problemer. Vil tro dette er ufarlig og vanlig siden det er på venstre og høyre side, lik størrelse og flytter ikke på seg men ikke merket før, og ønsker å verifisere. Verdt å legge til at jeg den siste tiden/rundt da jeg oppdaget disse har jeg også merket noe mindre smerte/bare merket litt vondt/ufølelse på venstre side av underlivet. Det var opprinnelig i den forbindelse jeg fant disse klumpene. Vært sånn i ca. 2-3 uker nå. Vet noen om dette er "vanlig"? Grunn til å bli bekymret? Tusen takk for hjelpen... Anonymous poster hash: 3fbb3...3a9 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Om det ikke er testiklene du referer til så er det ganske vanlig med talgkjertler. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. november 2017 Forfatter Del Skrevet 9. november 2017 Ikke noe spesialist her, men googlet talgkjertler nå. Er ikke slik at dette talgkjertler kan klemmes ut? Disse to kulene er altså under huden, og føler meg ganske trygg på at det ikke skal klemmes på el./at det ikke skal gå/gi noe effekt, da det igjen er under huden. Anonymous poster hash: 3fbb3...3a9 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 (endret) Det er lymfeknuter. Ikke noe stress, de finnes rundt om i kroppen. Endret 9. november 2017 av Buddy Dakota Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå