Nator Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Jeg fant ut at faren min har ASUS A7N8X2.0 mens jeg har bare ASUS A7N8X, i følge Asus Probe. Spørsmålet er svært simpelt, hvis jeg har forstått det riktig, vil det si at jeg har Revisjon 1.0 og han har revisjon 2.0? I så fall blir jeg svært ivrig etter å få nappet det kortet fra ham så jeg får OCet litt mer, da mitt Rev. 1.0 kort ikke er stabilt høyere enn ca 180-187 i FSB med 11 (låst) multiplier. Noen? En ting til. Om jeg tar ut hans hovedkort, og bytter det ut med mitt rev 1 (hvis dette stemmer), vil det bli nødvendig med reinstallasjon av windows og alt? Det er det jeg frykter. Hvis du ikke vet sikkert, så helst ikke svar. Endret 10. desember 2003 av tommyms Lenke til kommentar
bjalle Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Det er bare å bytte men har du windows xp så kan du risikere at den nye hardwaren ikke blir godtatt så det er en risk med å gjøre dette,hadde ikke gjort det selv hvis min far var større og sterkere enn meg. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Det er bare å bytte men har du windows xp så kan du risikere at den nye hardwaren ikke blir godtatt så det er en risk med å gjøre dette,hadde ikke gjort det selv hvis min far var større og sterkere enn meg. Leste et tips på TweakXP: hvis man bytter driver for harddiskene til standard IDE eller noe i den duren, så burde det gå glatt! Dette sa en fyr som har byttet utallige ganger mellom XP maskiner og det med forskjellige typer hovedkort. Takk. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Rapport: Funka heeeeelt fint! Har nå 2500+ kjørende på 3200+ speed med 38* temp på cpu (idle) og byttet gikk uten komplikasjoner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå