Snabel@ Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Hei, Vurderer en TR4 plattform og lurer på det beste AIO vannkjøliingskitt for denne. Noen som har erfaringer ? mvh Snabelen Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Har ingen egen erfaring men har sett at mange som liker denne https://www.prisjakt.no/product.php?p=4470898 Har selv prøvd noen av enermax sine aio til andre plattformer og kvaliteten er iallfall upåklagelig. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Anbefaler ikke kraken x62. 1920X på stock instillinger maxer på 68 Grader og idler på 45-50 så jeg har kjøpt en noctua luftkjøler som jeg ikke har fått montert enda. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=b91LC5bV8Vc Anbefaler ikke kraken x62. 1920X på stock instillinger maxer på 68 Grader og idler på 45-50 så jeg har kjøpt en noctua luftkjøler som jeg ikke har fått montert enda. Du har sikkert glemt å skru opp pumpehastigheten i software? Det glemte sikkert han i videoen også Bruker selv kraken x62 på 7900x 10 core. Gjør en god jobb, siden jeg kan kjøre 4.8ghz! På 1950x bruker jeg EK vannblokk. Hvilken reallife load er like hard som prime95 som dere bruker? Jeg tipper ingen Endret 9. november 2017 av Nizzen Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 (endret) Kjører performance mode og nå lå temperatur på 67 max og idle 45 før jeg starta men skal teste med noctua kjøleren for sammenligning så får jeg se. en gjennomkjøring på cinebench ga en temp på 62 grader. Den enermax kjøleren over skal også være den beste kjøleren i følge tester men blir ikke å kjøpe noen ny kjøler. Jeg har ikke sagt heller at kraken er dårlig på andre systemer men på threadripper er jeg ikke helt fornøyd. Du kan jo også teste kraken istedet for vannblokk for å se om du er fornøyd. Endret 9. november 2017 av Lugmeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå