Mr_Sunde Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Dersom du ikke skal jobbe AKTIVT med videoredigering eller Photoshop trenger du aldri mer enn 512MB minne... GARANTERT! Sikker? Mon tro om det ikke var en eller annen Gates(Bill kanskje?) som sa at vi aldri kom til å trenge mer en 640 kB RAM? Endret 10. desember 2003 av andefaen Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Ja - CTRL + ALT + DEL... Dersom du ikke skal jobbe AKTIVT med videoredigering eller Photoshop trenger du aldri mer enn 512MB minne... GARANTERT! Pøh, når jeg sitter å jobber med skoleoppgaver i en eller annen Java editor(annbefaller da IDEA for de som liker å kode) samt at Rational Rose tutrer i bakgrunnen. Her merker jeg helt klart forskjell på 512mb og 1gb ram. Ekstra tydelig om en driver med reverse enginering av koden eller evt har auto synkronisering imellom kode og modeller. poenget er at 512 mb holder ikke for meg. Har ikke engang begynt med historien om Rational XDE integrert i Visual Studio .Net, pluss en DB som kjører huff nei. Så ikke kom å si at jeg aldri kommer til å trenger mer enn 512mb ram. _ Thorsan [edit] prøvde å fjerne trykkleifene, men det var så sinnsykt mange. Endret 10. desember 2003 av thorsan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå