akelbo Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Alle kan bli hekser og trollmenn i Niantics nyeste mobileventyr.Nå skal Pokémon GO-utvikleren lage Harry Potter-spill Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Spennende. Var ikke dette opprinnelig en aprilspøk? Jeg ser uansett frem til det. Lenke til kommentar
walnuts Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Spennende. Var ikke dette opprinnelig en aprilspøk? Jeg ser uansett frem til det. tror det, men det var også Pandaer og dansestudio i World of Warcraft Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Spennende. Var ikke dette opprinnelig en aprilspøk? Jeg ser uansett frem til det. tror det, men det var også Pandaer og dansestudio i World of Warcraft Har vi fått dansestudioet enda? Jeg har venta lenge på det. Akkurat som jeg venter på at de skal introdusere "Bard"-klassen fra aprilspøken i 08(?), og at det musikkspillet med alpelur og jodling skal bli noe mer enn en aprilspøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå