AnonymDiskusjon Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Jeg har ganske muskuløse legger og lår fra jeg drev med sprint. Har løpt 45-1t flere ganger i uken i omtrent et år, uten at de har blitt noe mindre. Noen som skjønner hvorfor jeg ikke ser noe redusering i muskelmassen?? Evt andre tips Anonymous poster hash: 42db3...a96 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Å løpe vil øke størrelsen på leggene. Hvorfor? Jo, mye av leggmusklene består av såkalte trege muskelfibre, disse vil stimuleres best ved utholdenhetstrening. Har et bilde på pcen som jeg ikke finner nå av to eneggede tvillinger hvorav den ene løp Marathon og den andre drev med kroppsbygging. Kroppsbyggeren hadde større muskler overalt utenom leggene. Størrelsen på legger er også mye genetisk betinget. Noen har store legger uten å trene, andre trener vanvittig mye uten at leggene vokser. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Leggene stimuleres best av akutt belastning, noe som er vanskelig å få til med styrketrening men ikke umulig.. Du spiser nok og belaster musklene nok til å beholde massen. Hvorfor vil du kvitte deg med masse? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Muskelmasse er metabolsk kostbart, så kroppen vil normalt ikke vedlikeholde muskler som ikke er nødvendig. Dette styrer du med graden av stimulering. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 spis i underskudd og ikke tren ben. Når det er sagt, hvorfor i alle dager vil du gjøre det, er da bare greit med muskeløse ben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå