Yob tvaya mat' Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Hey! Er ikke et kritisk problem men plagsomt når jeg har oppe mange faner i nettleser. Når jeg trykker win+lock, går den tilbake til den skjermen hvor den bare viser klokken. Så trykker jeg enter eller drar «skjermen» opp med musa ihåp om å få frem passord boksen så jeg kan logge inn, men det vil ikke skje, den står sånn stuck i kanskje 10 sekunder.. så går den bare tilbake. Så jeg må HVER gang restarte laptopen for å kunne logge inn.. noen som vet hva dette kan være? Takker for alle innspill og ha en god kveld videre Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Responderer den med enkelt museklikk eller spacebar? Får du passordboksen opp i det hele tatt? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 CTRL + ALT bringer frem dialogboksen. Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 9. november 2017 Forfatter Del Skrevet 9. november 2017 Nei får ikke opp passordboksen, her prøver jeg deres begge alternativer: Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 (endret) Fortell oss noe om PCen, installasjon av operativsystem og tastatur du bruker. Ser ut som trådløst eksternt tastatur - Bluetooth ? Trykk CTRL + ALT på laptop tastaturet Funker det da ? Er dette på en MAC ? Endret 9. november 2017 av syar2003 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 (endret) Koble i et tastatur med kabel, så har du fjernet den feilkilden. Wow for noen dataskills du utviser på slutten der. Endret 9. november 2017 av Slettet-t8fn5F 1 Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 9. november 2017 Forfatter Del Skrevet 9. november 2017 Det er windows 10 på en hp pc, søstra mi har klint ett apple sticker der av en eller annen grunn, sundan, takk for det, det er ett microsoft tastatur med kabel (usb) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå