Gå til innhold

Kaffemaskin

Rayen99

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe en kaffemaskin til pappa, men vil gjerne ha en som kanskje også lager kakao.

Hadde vært fint om maskinen hadde melkeskummer også.

Prisklasse er et sted under 10.000

Tusen takk for svar :)

EDIT:
Tar gjerne imot tips til en fin kaffemaskin som ikke lager kakao også

Endret av Rayen99
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å kjøpe en kapselkrevende maskin i gave er som å kjøpe telefon med abbonementsbinding i gave så mottakeren i praksis betaler mye av gildet. Anbefaler helt klart noe som takler hele bønner så man har større valgfrihet, langt bedre kilopriser og slipper å binde seg opp til én taktisk overpriset leverandør.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Kapselmaskiner er veldig greit for folk som ikke drikker så mye kaffe selv. Jeg har kapselmaskin fordi det er enkelt og lage en kopp eller 3 om gjester vil ha kaffe, den tar liten plass og den gjør det enkelt og by bort en kopp kaffe. Selv bruker jeg den kun en sjelden gang til kakao eller kanskje en kaffe latte. 2-3 ganger i måneden.

Den som ble linket til først til 9.000 kroner er veldig fin, det ble kjøpt inn en sånn til kontoret, holder veldig bra til 5 mann som tar en kopp eller 5 i løpet av dagen.

Lenke til kommentar

Å kjøpe en kapselkrevende maskin i gave er som å kjøpe telefon med abbonementsbinding i gave så mottakeren i praksis betaler mye av gildet. Anbefaler helt klart noe som takler hele bønner så man har større valgfrihet, langt bedre kilopriser og slipper å binde seg opp til én taktisk overpriset leverandør.

Beklager ville bare komme med min tanke. Kjøper kapsler fra både Ali og andre jeg til den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...