Skanin1 Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Hei! Har litt problemer med lyden på pcen min. Hører jeg på musikk på fra Spotify hører jeg en halv sang (ish), før Spotify bestemmer seg for å gå igjennom alle sangene i spillelisten (uten å spille de av, bytte sang hver 0.5 sekund), til den kommer til siste sangen og gir meg feilmeldingen at sangen ikke er tilgjengelig og at jeg må importere den hvis jeg har den på PCen. Hvis jeg så lukker og åpner Spotify igjen, funker en halv sang, så gjentar dette seg. Ser jeg på videoer på Youtube blir lyden plutselig borte og jeg må refreshe siden, og det skjer deretter igjen. Får innimellom opp feilmeldingen "Det har oppstått et problem". Det samme skjer med Netflix, lyden blir borte, noen ganger feilmeldingen "Oops, somethng went wrong". Refresher siden og det funker i en liten stund. I tillegg skjer dette på programmet "Stremio" (PopcornTime ish), hvor jeg må gå inn og ut av streamen for å fikse lyden igjen. På Stremio får jeg også en liten advarsel før det skjer, det kommer et lite "hakk" i videoen rett før lyden blir borte. Dette skjer både med headset tilkoblet (Logitech G930) og ved bruk av skjermhøytalere (bruker en TV som skjerm). Noen som noen gang har opplevd noe liknende og/eller har en løsning? Legger ved skjermbilde av lydenheter + annen hardware. Takk på forhånd! //Skanin Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Er det en og same jack for evt mikrofon I tillegg, samt knapper for styring for å ta telefon ved bruk der? Har vært borti at disse kan skape noe problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå