AfterGlow Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 DxOMark har undersøkt Apples nye toppmodell, med godt resultat.– iPhone X tar de beste stillbildene av alle mobiler Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Skulle likt å see en blindtest av bilder, slik som med mye annet e spiller følelser mye inn det ser vi jo gang på gang ved slike "tester" der merke betyr mer en faktisk funksjon. 4 Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Skulle likt å see en blindtest av bilder, slik som med mye annet e spiller følelser mye inn det ser vi jo gang på gang ved slike "tester" der merke betyr mer en faktisk funksjon. Utrolig vanskelig å se på bilder i blinde. 9 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Skulle likt å see en blindtest av bilder, slik som med mye annet e spiller følelser mye inn det ser vi jo gang på gang ved slike "tester" der merke betyr mer en faktisk funksjon. Utrolig vanskelig å se på bilder i blinde. Troll Han mente seff at man ikke blir fortalt at bildet er tatt av iphone x, og en jury skal da velge de beste bildene forså gi score til den beste mobilen til slutt. 3 Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Er det bare jeg som ser at flere av bildene er skikkelig grøtete og det fremstår som om ingen ting i bildet er i fokus? Jeg la merke til det samme på testbildene til ITavisen også.Den funksjonen med sort bakgrunn ser jo ut til å fungere rimelig dårlig. Ørene ble klippet av, kanten rundt er generelt altfor hard, og på sidene av nakken har den lagt til litt av bakgrunnen på begge sider. 4 Lenke til kommentar
Hu5um Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Er det bare jeg som ser at flere av bildene er skikkelig grøtete og det fremstår som om ingen ting i bildet er i fokus? Jeg la merke til det samme på testbildene til ITavisen også. Den funksjonen med sort bakgrunn ser jo ut til å fungere rimelig dårlig. Ørene ble klippet av, kanten rundt er generelt altfor hard, og på sidene av nakken har den lagt til litt av bakgrunnen på begge sider. Den funksjonen er også i beta Lenke til kommentar
Jack Johnson Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Er det bare jeg som ser at flere av bildene er skikkelig grøtete og det fremstår som om ingen ting i bildet er i fokus? Jeg la merke til det samme på testbildene til ITavisen også. Den funksjonen med sort bakgrunn ser jo ut til å fungere rimelig dårlig. Ørene ble klippet av, kanten rundt er generelt altfor hard, og på sidene av nakken har den lagt til litt av bakgrunnen på begge sider. Det er ikke bare deg.. Men.. Dessverre så er det ett eple på denne mobilen så da har det beste kamera som er å få på en Apple iPhone X Alle andre mobiler er ikke kule 6 Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Som vanlig er kommentarfeltet fult av trolls og fanboys, hvor få setter seg inn i saken eller sjekker kilder. Liker spesielt godt at det sies mellom linjene at DxOMark er «apple faboys» når Mate 10 scorer like høyt som iPhone X OG Pixel 2 er øverst. Luls. 5 Lenke til kommentar
Lars Isaksen Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Dxo tester ikke telefoner under like forhold, så å sammenligne poengsummer går ikke. De gir også høye poengsummer for apper som gir forskjellige filter og lignende, istedenfor kun kvalitet på bilder. 1 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Vell, til den prisen forventer jeg at den har den beste maskinvaren på alt... 1 Lenke til kommentar
Oddmi Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Skulle likt å see en blindtest av bilder, slik som med mye annet e spiller følelser mye inn det ser vi jo gang på gang ved slike "tester" der merke betyr mer en faktisk funksjon. Her er en, riktig nok med iPhone 8Plus, men tviler på at iPhone X hadde fått lavere score blant folk... https://www.phonearena.com/news/Blind-camera-shootout-results-LG-V30-vs-iPhone-8-Plus-vs-Galaxy-Note-8_id99311 Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Er det bare jeg som ser at flere av bildene er skikkelig grøtete og det fremstår som om ingen ting i bildet er i fokus? Jeg la merke til det samme på testbildene til ITavisen også. Den funksjonen med sort bakgrunn ser jo ut til å fungere rimelig dårlig. Ørene ble klippet av, kanten rundt er generelt altfor hard, og på sidene av nakken har den lagt til litt av bakgrunnen på begge sider. Det er ikke bare deg.. Men.. Dessverre så er det ett eple på denne mobilen så da har det beste kamera som er å få på en Apple iPhone X Alle andre mobiler er ikke kule Nå har jo DXOmark pleid å være lite pro Apple. Ikke at de er i mot dem heller, men de virker å holde seg ganske strengt til sine faglige greier. Men det kan jo selvsagt være sånn at disse testene faktisk ikke dekker alle hvisomatte dersomatte de heller da. Jeg har ikke studert den nye rutinen på mobiltester så nøye. Lenke til kommentar
Kjell Irgens Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Skulle likt å see en blindtest av bilder, slik som med mye annet e spiller følelser mye inn det ser vi jo gang på gang ved slike "tester" der merke betyr mer en faktisk funksjon.Utrolig vanskelig å se på bilder i blinde. Troll Han mente seff at man ikke blir fortalt at bildet er tatt av iphone x, og en jury skal da velge de beste bildene forså gi score til den beste mobilen til slutt. Hørt om humor? Lenke til kommentar
GadgetBoy Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Dere må virkelig sette dere inn i hva DxOMark er, anbefaler dere å Marques Brownlees video om temaet... Dette begtbner faktisk å bli litt flaut tek Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 DxOMark har aldri vært spesielt pålitelige synes jeg. Men det er litt merkelig at alle plutselig er enige med meg nå da de har uttalt at iPhone X er best. Da jeg reagerte på at de ga toppkarakteren til en Sonytelefon jeg visste hadde svakt kamera, da var det ikke grenser for hvor dum jeg var som ikke stolte blindt på hva DxOMark skrev. Rart at ting snur så fort om gitt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg