Gå til innhold

– iPhone X tar de beste stillbildene av alle mobiler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle likt å see en blindtest av bilder, slik som med mye annet e spiller følelser mye inn det ser vi jo gang på gang ved slike "tester" der merke betyr mer en faktisk funksjon.

Utrolig vanskelig å se på bilder i blinde.

Troll

Han mente seff at man ikke blir fortalt at bildet er tatt av iphone x, og en jury skal da velge de beste bildene forså gi score til den beste mobilen til slutt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som ser at flere av bildene er skikkelig grøtete og det fremstår som om ingen ting i bildet er i fokus? Jeg la merke til det samme på testbildene til ITavisen også.

Den funksjonen med sort bakgrunn ser jo ut til å fungere rimelig dårlig. Ørene ble klippet av, kanten rundt er generelt altfor hard, og på sidene av nakken har den lagt til litt av bakgrunnen på begge sider.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som ser at flere av bildene er skikkelig grøtete og det fremstår som om ingen ting i bildet er i fokus? Jeg la merke til det samme på testbildene til ITavisen også.

Den funksjonen med sort bakgrunn ser jo ut til å fungere rimelig dårlig. Ørene ble klippet av, kanten rundt er generelt altfor hard, og på sidene av nakken har den lagt til litt av bakgrunnen på begge sider.

Den funksjonen er også i beta :)

Lenke til kommentar

Det er ikke bare deg.. Men.. Dessverre så er det ett eple på denne mobilen så da har det beste kamera som er å få på en Apple iPhone X

Alle andre mobiler er ikke kule

• Liker 6
Lenke til kommentar

Som vanlig er kommentarfeltet fult av trolls og fanboys, hvor få setter seg inn i saken eller sjekker kilder.

Liker spesielt godt at det sies mellom linjene at DxOMark er «apple faboys» når Mate 10 scorer like høyt som iPhone X OG Pixel 2 er øverst.

Luls.

post-135668-0-43213800-1510158707_thumb.jpeg

• Liker 5
Lenke til kommentar

Skulle likt å see en blindtest av bilder, slik som med mye annet e spiller følelser mye inn det ser vi jo gang på gang ved slike "tester" der merke betyr mer en faktisk funksjon.

Her er en, riktig nok med iPhone 8Plus, men tviler på at iPhone X hadde fått lavere score blant folk...

https://www.phonearena.com/news/Blind-camera-shootout-results-LG-V30-vs-iPhone-8-Plus-vs-Galaxy-Note-8_id99311

Lenke til kommentar

Det er ikke bare deg.. Men.. Dessverre så er det ett eple på denne mobilen så da har det beste kamera som er å få på en Apple iPhone X

Alle andre mobiler er ikke kule

Nå har jo DXOmark pleid å være lite pro Apple. Ikke at de er i mot dem heller, men de virker å holde seg ganske strengt til sine faglige greier. Men det kan jo selvsagt være sånn at disse testene faktisk ikke dekker alle hvisomatte dersomatte de heller da. Jeg har ikke studert den nye rutinen på mobiltester så nøye.

Lenke til kommentar

Utrolig vanskelig å se på bilder i blinde.

Troll

Han mente seff at man ikke blir fortalt at bildet er tatt av iphone x, og en jury skal da velge de beste bildene forså gi score til den beste mobilen til slutt. 

Hørt om humor?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

DxOMark har aldri vært spesielt pålitelige synes jeg. Men det er litt merkelig at alle plutselig er enige med meg nå da de har uttalt at iPhone X er best. Da jeg reagerte på at de ga toppkarakteren til en Sonytelefon jeg visste hadde svakt kamera, da var det ikke grenser for hvor dum jeg var som ikke stolte blindt på hva DxOMark skrev.

Rart at ting snur så fort om gitt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...