Arodem Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Til helgen åpner spillmessen for sjette år på rad.Dette skjer på SpillExpo i år Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Youtubere?????? 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Youtubere?????? Hvor ser du at det skal være YouTubere der? Håper ikke det, da jeg ikke tror det finnes en eneste bra kjent norsk YouTuber relatert til spill. Stort sett bare personer fra 18-25 som lager YouTube-videoer for 12-åringer der de spiller mobilspill eller noe. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Youtube er på utstiller listen, og det var noen rariteter fra YouTube der ifjor. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Får håpe det er skikkelig gjennomført visning av VR da og ikke klønete tull slik jeg vanligvis ser rundt om på ulike arrangementer. Tenker da at man har en erfaren veileder tilstede som fester utstyret skikkelig, stiller inn IPD, har god hygiene på utstyret ved å tørke av linser og maske etter hver bruk. Også veldig viktig at man viser spill folk ikke blir syke av på PCer som er egnet til VR. Har sett mye latterlig dårlig når jeg har vært rundt. Blir litt oppgitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå