fileboy Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Ja...hvordan får jeg bilde fra tv/video inn på mitt sony trv 33e??? Har lest manualen og tror jeg gjør det riktig,, men ingen ting skjer. Kan noen gi en nøyaktig beskrivelse???? Mvh Nils Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Kan dessverre ikkje hjelpe, men trur det er veldig enkelt. Vil berre sei at du bør bruke Topic linja betre!! Lenke til kommentar
fileboy Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Joda Takk for tipset! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Er du sikker på at kameraet ditt har analog INN? De aller fleste (alle?) har analog ut, men det betyr ikke at de har analog inn. Hvis du har det : *Vær sikker på at du får signal ut fra kilden (tv, video osv... Hvis det er video, ha en ferdiginnspilt tape i play osv...) *Sett kameraet i vcr/play modus og med en tape i, men den må selvfølgelig ikke være i play. *Nå skal du se ett bilde på lcd-skjermen, og da kan du trykke record. *Ser du ikke bildet, er det mulig du må inn i menyen og aktivere analog inn eller fortelle kameraet at det skal se etter signal på den analoge inngangen, og ikke den digitale. Kjenner ikke Sony's kamera spesielt godt, så jeg vet ikke hva som kan være feilen om ingenting av dette virker. Lenke til kommentar
fileboy Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Takk for hjelpen!!! Skal prøve det du sa. Jeg trodde ihverfall at kamera mitt hadde analog inn, men kanskje jeg tar feil. Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 TRV33 har analog inn. Nesten heilt sikker på dette.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå