LD93 Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Har en kjeller på hytta som bør bli "freshet" opp Noen som har et par tips angående overflatebehandling og maling? Det er fra 1950 og dratt på seg litt sånn hvit aktig ("sopp"?) i hjørner og rundt vinduer osv..Har nok vært noe fukt der samt malingen er på randen til å falle av her og der Hva bør jeg vaske med ? og er det noe som er lett å spraye på veggen for så å bruke en kost til å feie/skrubbe over også la det tørke, deretter å male over? Tips her tas imot Skal brukes som et mini verksted med verktøy så tenker tanken å få inn en frostvakt + avfukter som står å går over vinteren mens jeg ikke er der. Noen som har gjort lignende? Er ganske dyrt utstyr så vil unngå rust på utstyr så godt jeg kan ( Holder det med en frostvakt i dette tilfellet? ) Evt link til en avfukter og frostvakt som ikke er så sabla dyre i drift og som er driftsikre..har kun mulighet til å dra opp kanskje 1 gang i mnd Takker for tips! PS: Det er en ståldør som kun blir lukket inntil betongen. derav det blir ikke tett. Er det noen tetningslister som fester seg godt på beting/stål og tåler litt.. Når snøen kommer blir det nok konstant "press" fra snøen som ligger inntil døra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå