Cthulhu Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Er dette grafikkortene du har lett etter?Nvidia slipper Star Wars-utgaver av Titan Xp Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Nei, jeg kan endre LED til rødt eller grønt på mitt 1080 Ti Gaming X og slenge på ett Star Wars-klistremerke. 1 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Sitte inne i et kabinett så ingen kan se det? Neitakk.. Tror heller ikke pcen min hadde taklet et så stort skjermkort ettersom jeg har hørt et parr kort tar opp stor plass :/, har også fått høre at jeg kun kan ha 256 Bit minnebus og ikke 356 (selv om dette ikke gir noe mening for meg men..) Just a design, not much more.. 1 Lenke til kommentar
SamHam Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Hvordan fungerer disse i SLI? Lar d grønne seg kue av d røde eller blir det en opphetet kamp full av lyssverd lydeffekter, elektrisitet slengt rundt om i kabinettet og pesinga til Darth Vader? 3 Lenke til kommentar
DtK.Valiant Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Kjølinga på TitanXp er elendig. Kan ikke kjøre spill på ultra settings for da kryper tempen langt over 80 grader. Jeg har et selv og sliter. Tenker på å sette på noe annet kjøling system, artic cooling eller no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå