ilpostino Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Jeg driver å ser på hovedkort med støtte for Ryzen og Nvidia SLI. PÅ produktbeskrivelsen til ASUS Prime X370-Pro på Asus sine sider står det "Supports NVIDIA® 2-Way SLI™ Technology *1" men på 1-tallet nederst på siden står det "*1. AMD Ryzen™ Processor does not support". Hvorfor har de det med i beskrivelsen av hovedkortet hvis AMD sine prosessorer ikke støtter dette i det hele tatt? Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Jævla merkelig formulert på siden. Det står jo også "**2.Only AMD Ryzen™ Processor support NVIDIA® SLI™ Technology" rett under. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. november 2017 Forfatter Del Skrevet 8. november 2017 Jeg synes også det var veldig merkelig formulering. Det virker som X370-brikkesettet støtter SLI med Ryzen men vil være helt siker før jeg kjøper. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 (endret) Jeg tipper at det Asus prøver å si er at SLI kun er støttet med Ryzen-prosessorer, ikke disse nye Athlon-prosessorene på AM4. Edit; Ganske sikker på at alle X370-hovedkort støtter SLI, men om du vil være 100% sikker kan du jo sende en e-post til Asus og spørre de om hva de mener med disse punktene. Endret 8. november 2017 av Tobeass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå