MrSkidz Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 haha, skrev bare noe så smått som feks: "Du har nå stemt på Høyre! Kanskje Erna får sitte fire nye år?" Teksten er bare gjort i full fart for å ha noe klart. Alright. Hvor fancy har du gjort den stemmeapplikasjonen? Sliter litt med å tenke på hvordan den kan designes, og synes det ser så kjedelig ut med kun valgknapp, partikode og partinavn :/ Alt jeg lager i dag er egentlig veldig generelt, bare for å ha en flying start hvis jeg/vi faktisk lager noe vi får bruk for. Venter med å spesifisere til i morgen hvor vi forhåpentligvis får litt nærmere krav til applikasjonene. Btw, eksamen begynner 09:00, right? Ja, eksamen starter kl. 09.00, men det er vel oppmøte kl. 08.30. Men har du noe mer med enn valgknapp, partikode og partinavn? Lenke til kommentar
Mulen98 Skrevet 15. november 2017 Forfatter Del Skrevet 15. november 2017 haha, skrev bare noe så smått som feks: "Du har nå stemt på Høyre! Kanskje Erna får sitte fire nye år?" Teksten er bare gjort i full fart for å ha noe klart. Alright. Hvor fancy har du gjort den stemmeapplikasjonen? Sliter litt med å tenke på hvordan den kan designes, og synes det ser så kjedelig ut med kun valgknapp, partikode og partinavn :/ Alt jeg lager i dag er egentlig veldig generelt, bare for å ha en flying start hvis jeg/vi faktisk lager noe vi får bruk for. Venter med å spesifisere til i morgen hvor vi forhåpentligvis får litt nærmere krav til applikasjonene. Btw, eksamen begynner 09:00, right? Ja, eksamen starter kl. 09.00, men det er vel oppmøte kl. 08.30. Men har du noe mer med enn valgknapp, partikode og partinavn? ikke foreløpig nei Lenke til kommentar
Ichirochi Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 haha, skrev bare noe så smått som feks: "Du har nå stemt på Høyre! Kanskje Erna får sitte fire nye år?" Teksten er bare gjort i full fart for å ha noe klart. Alright. Hvor fancy har du gjort den stemmeapplikasjonen? Sliter litt med å tenke på hvordan den kan designes, og synes det ser så kjedelig ut med kun valgknapp, partikode og partinavn :/ Alt jeg lager i dag er egentlig veldig generelt, bare for å ha en flying start hvis jeg/vi faktisk lager noe vi får bruk for. Venter med å spesifisere til i morgen hvor vi forhåpentligvis får litt nærmere krav til applikasjonene. Btw, eksamen begynner 09:00, right? Ja, eksamen starter kl. 09.00, men det er vel oppmøte kl. 08.30. Men har du noe mer med enn valgknapp, partikode og partinavn? ikke foreløpig nei Kan jeg se koden du gjorde ? Lenke til kommentar
Mulen98 Skrevet 15. november 2017 Forfatter Del Skrevet 15. november 2017 haha, skrev bare noe så smått som feks: "Du har nå stemt på Høyre! Kanskje Erna får sitte fire nye år?" Teksten er bare gjort i full fart for å ha noe klart. Alright. Hvor fancy har du gjort den stemmeapplikasjonen? Sliter litt med å tenke på hvordan den kan designes, og synes det ser så kjedelig ut med kun valgknapp, partikode og partinavn :/ Alt jeg lager i dag er egentlig veldig generelt, bare for å ha en flying start hvis jeg/vi faktisk lager noe vi får bruk for. Venter med å spesifisere til i morgen hvor vi forhåpentligvis får litt nærmere krav til applikasjonene. Btw, eksamen begynner 09:00, right? Ja, eksamen starter kl. 09.00, men det er vel oppmøte kl. 08.30. Men har du noe mer med enn valgknapp, partikode og partinavn? ikke foreløpig nei Kan jeg se koden du gjorde ? Er ikke hjemme nå, så har ikke pcen, men det du må gjøre er bare å definere en gruppe for radioknappene. Deretter lager du if-setninger som styrer utfallet. veldig enkel kode egentlig Lenke til kommentar
Bubudubub Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Kan noen dele et dokument som viser et Kake- Diagram? Kake diagrammet skal fremstille verdier fra en array. Jeg sliter med å fremstille et. Søyle Diagram er null problem. Lenke til kommentar
Ichirochi Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Kan noen dele et dokument som viser et Kake- Diagram? Kake diagrammet skal fremstille verdier fra en array. Jeg sliter med å fremstille et. Søyle Diagram er null problem. Kan se hvordan du satt opp søylediagrammet? Lenke til kommentar
MrSkidz Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Kan noen dele et dokument som viser et Kake- Diagram? Kake diagrammet skal fremstille verdier fra en array. Jeg sliter med å fremstille et. Søyle Diagram er null problem. Bruker du canvas til søylediagrammet, eller bare endrer høyden på div-elementer? Lenke til kommentar
Bubudubub Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Kan noen dele et dokument som viser et Kake- Diagram? Kake diagrammet skal fremstille verdier fra en array. Jeg sliter med å fremstille et. Søyle Diagram er null problem. Bruker du canvas til søylediagrammet, eller bare endrer høyden på div-elementer? Canvas. Høyden can du endre i script eller css. Lenke til kommentar
Bubudubub Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Kan noen dele et dokument som viser et Kake- Diagram? Kake diagrammet skal fremstille verdier fra en array. Jeg sliter med å fremstille et. Søyle Diagram er null problem. Lenke til kommentar
MrSkidz Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 (endret) Kan noen dele et dokument som viser et Kake- Diagram? Kake diagrammet skal fremstille verdier fra en array. Jeg sliter med å fremstille et. Søyle Diagram er null problem. Sorry, har ikke rukket å prøve det. Trenger vi det da, tror du? Endret 15. november 2017 av MrSkidz Lenke til kommentar
Bubudubub Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Kan noen dele et dokument som viser et Kake- Diagram? Kake diagrammet skal fremstille verdier fra en array. Jeg sliter med å fremstille et. Søyle Diagram er null problem. Sorry, har ikke rukket å prøve det. Trenger vi det da, tror du? For å være helt ærlig, nei. Ganske usannsynlig. Lenke til kommentar
Mulen98 Skrevet 15. november 2017 Forfatter Del Skrevet 15. november 2017 Noen som tenker at en applikasjon hvor man registrerer deltakere er aktuelt? med for eksempel Arrays? Lenke til kommentar
MrSkidz Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Kanskje, men jeg fokuserer ikke på det. Lenke til kommentar
Mulen98 Skrevet 15. november 2017 Forfatter Del Skrevet 15. november 2017 Kanskje, men jeg fokuserer ikke på det. I forberedelsesheftet står det jo mer eller mindre at vi får både bilder, lyd og video(er). Hvordan tenker du/dere at en slik oppgave vil se ut? Lenke til kommentar
vf98 Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 noen som kan poste kode til oppgavene de har laget sålangt? ) Lenke til kommentar
MrSkidz Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Kanskje, men jeg fokuserer ikke på det. I forberedelsesheftet står det jo mer eller mindre at vi får både bilder, lyd og video(er). Hvordan tenker du/dere at en slik oppgave vil se ut? Det er det jeg ikke har noen anelse om, dessverre Lenke til kommentar
yoghurt24 Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Hvordan gikk eksamen for dere? Synes dere det var lett/vanskelig? Lenke til kommentar
MrSkidz Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Hvordan gikk eksamen for dere? Synes dere det var lett/vanskelig? Synes den var vanskelig. Gikk ikke så bra med meg Lenke til kommentar
yoghurt24 Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Hvordan gikk eksamen for dere? Synes dere det var lett/vanskelig? Synes den var vanskelig. Gikk ikke så bra med meg Huff, da Jeg synes det var veldig mye man måtte gjøre! Fikk dårlig tid. Lenke til kommentar
Bubudubub Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Enig. Var vanskelig. Mye å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå