Shammers95 Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Setter stor pris på svar! https://no.surveymonkey.com/r/ZQHTYL5 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Dale er bare dyre motegreier av laber kvalitet. Ingenting bedre med dem enn vesentlig billigere tilsvarende klær. Skal aldri legge igjen penger der igjen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Har aldri hørt om Dale of Norway, men jeg fullførte undersøkelsen. Det jeg sitter igjen med er TO TUSEN KRONER??!!!!! Lenke til kommentar
Shammers95 Skrevet 8. november 2017 Forfatter Del Skrevet 8. november 2017 (endret) Dale er bare dyre motegreier av laber kvalitet. Ingenting bedre med dem enn vesentlig billigere tilsvarende klær. Skal aldri legge igjen penger der igjen.Jeg har personlig aldri kjøpt fra Dale heller, undersøkelsen er relatert til en eksamensbesvarelse (og vi burde ha 100+ svar fo at resultatene skal være godt underbygget). Jeg anser personlig Dale som et merke besteforeldrene mine ville kjøpt, men aldri noe jeg (og få under 55) vil vurdere. Endret 8. november 2017 av Shammers95 Lenke til kommentar
Shammers95 Skrevet 8. november 2017 Forfatter Del Skrevet 8. november 2017 Har aldri hørt om Dale of Norway, men jeg fullførte undersøkelsen. Det jeg sitter igjen med er TO TUSEN KRONER??!!!!! Ikke glem «TO TUSEN TO HUNDRE KRONER??!!!!!» Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 (endret) Dale er bare dyre motegreier av laber kvalitet. Ingenting bedre med dem enn vesentlig billigere tilsvarende klær. Skal aldri legge igjen penger der igjen.Jeg har personlig aldri kjøpt fra Dale heller, undersøkelsen er relatert til en eksamensbesvarelse (og vi burde ha 100+ svar fo at resultatene skal være godt underbygget). Jeg anser personlig Dale som et merke besteforeldrene mine ville kjøpt, men aldri noe jeg (og få under 55) vil vurdere. Jeg synes noen av klærne er fine og jeg går faktisk med liknende'ish greier på vinteren (ull), men når det bare er et merke som bestemmer prisen uten at man får noe ekstra så hopper jeg over den butikken. Liten vits å støtte et norsk merke da det bare er folka på toppen som får noe igjen for de ekstra kronasjene det koster alikevel, da sender jeg like greit profitten til et annet land. Lykke til med eksamen Edit; Tar tilbake det med laber kvalitet, det var kanskje noe krasst. Helt midt på treet er mer rettferdig. Endret 8. november 2017 av Soseks Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Teit, må svare at en har kjøpt noe selv om spørsmålet spesifiserer at man skal svare om en har kjøpt noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå