Nimzo Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Haha nå kom endelig tilbudet alle klaget om at ikke kom, og nå ville dere/noen/ plutselig ikke ha det lenger "mitt duger fortsatt osv" Jaja men nesten 4 lapper er fortsatt dyrt jah...menmen... Igår var nok den store dagen for de fleste.. se bare på tråden.. tror nok de fleste som var ute etter skjermkort heiv seg på den. Jeg har ikke hørt noen klage over at dette ikke er et bra tilbud.. så jeg er ikke enig med deg der altså.. Når du ser dette tilbudet så kan man jo lure på hva de med kjølepastaen tenkte på.. Lenke til kommentar
insider Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 ble et nytt kort på meg i dag WOHO knalltilbud Lenke til kommentar
ih8myself Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hmmmz... Skulle bestille gfxkort i går, men jeg fikk ikke gjort det før etter midnatt, passa defor bra at jeg sjekka hw.no's sider før jeg gikk på komplett.no :o) Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Noen som vil kjøpe mitt Sapphire Radeon 9800Pro 256mb til 3000 ? Lenke til kommentar
bobobob Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hallo?? Ang grafikkortet.... Var det ikke noen som reagerte på lager status??? 1-5 på lager ????? altså... kanskje bare ETT kort ?.. hehe Kjempebra Så langt lageret rekker... jaja.. de fikk jo reklame da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå