pskard Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Julekalender 2003 dag 10 I god tradisjon arrangerer Hardware.no julekalender spekket med mange gode tilbud. Dagens julekalendertilbud kommer fra Digital Impuls. Her får du dagens luke! Les artikkelen her Lenke til kommentar
lperik Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Digg kort, men forsatt litt for dyrt for meg iallefall. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Der tenker jeg tilbudet som alle venta på kom Litt dårlig timing mtp. hwb.no's tilbud i går. Bra jobbet hw.no Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Nei og nei nå hagler det med gfx kort... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Diddely dang! 4628kr er billigste utenom dette ifølge prisguiden. Men altså, et XT-kort FØR julaften? Tjohei Bare synd HWB hadde et Pro-tilbud for litt siden som kostet 2.2K, en litt mer koslig sum som flere har råd til. 3900 er nok fremdeles utrolig dyrt. Men Heftig tilbud anyway! Go HW.no! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Bra kort, men waaayyyy to expensive..............for et grafikkort........ Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Fett asså : ) tar dette tenker jeg : ) Tenkte og ta nvidia men nei:) Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det er jo et kjempetilbud... bra jobbet Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Dette er det mange som har venta på tenker jeg Jaja, jeg for min del fikk meg nytt kort tidligere i dag jeg Lenke til kommentar
aschj Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hadde dette vært tilbudet for den 12. hadde jeg nok slått til. (Den 12. er kommunal lønningsdag ) Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) hmm det er BULK da ... og, mmh, hva er leverings tiden på dette egentlig ? Ser jo ganske, eh ,rart ut Endret 9. desember 2003 av Snabben Lenke til kommentar
shahin Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Yiiiiihaw, jeg kjøpte det! Endelig et bra tilbud i julekalenderen, etter 10 dagers venting... det gjør nesten opp for AS5 dette Takk for at det var nedsatt så kraftig Var selv sur siden jeg sovna til CSI når R9800PRO tilbudet kom ut... men nå fikk jeg meg skjermkort til slutt... blir en glede å oppgradere fra Ti4400. <Offtopic> Sendte mail til Hwb om å slette min ordre på FIC9800PRO og de sletta den på 5min, klokken 00.30... imponerende imponerende</Offtopic> Endret 9. desember 2003 av shahin Lenke til kommentar
tommis Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hadde dette vært tilbudet for den 12. hadde jeg nok slått til. (Den 12. er kommunal lønningsdag ) hehe....du mottar jo ikke dette i posten før 12. allikevel... no prob Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hadde dette vært tilbudet for den 12. hadde jeg nok slått til. (Den 12. er kommunal lønningsdag ) hehe....du mottar jo ikke dette i posten før 12. allikevel... no prob og den ligger på posten i 2 uker før de sender den tilbake. Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) *slettet* Endret 9. desember 2003 av Runebassen Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 dær var det bestilt Lenke til kommentar
Sufrati Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Syns at underkanta 4000 norske kroner fortsatt er rimlig mye penger for et gfx kort, det er nok ikke bare jeg som syns det :> hihi Sitter å koser meg med PC 9800PRO, holder evig lenge til mitt bruk og det yter akkuratt som forventet, og prisen da gitt, den er totalt overkommelig, så å kjøpe en den ekstra vifta som de fleste gjør gjør ingenting. Eller var jo dette et bra tilbud, for de som MÅ ha det beste som er tilgjengelig, forskjellen fra PRO og XT er ikke stor Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Er ikke dette noe av det feteste man kan sette i spillepc'n sin? Ble sugen på et slikt nå. vil jeg merke mye forskjell fra mitt ATI Radeon 9700 pro kort med tanke på ytelse og støtte for ny teknologi? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Dette kom som et lite sjokk for meg, det gjør bare at jeg lurer svært på hva som er sist i kalenderen! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Sist og nest sist i kalenderen er det en AMD og en Intel CPU..........just watch me........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå