Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det best å spørre jenter ut gjennom å sende meldinger eller i virkeligheten?

28 stemmer

1. 1. Er det best å spørre jenter ut gjennom å sende meldinger eller i virkeligheten?

• Face
      6
    • meldinger gjennom telefon
      2
    • møte henne og så spørre henne ut
      20

Anbefalte innlegg

Hvor lite du vet om den menneskelige psyken

Jeg bruker ikke meg selv direkte som et eksempel, men har du virkelig aldri fått et avslag av noen du virkelig var forelska i? Ikke bare noen du ville pøka, men falt pladask for? Det skaper jo assosiasjoner, og jeg mener at man ikke bør gå videre før man har blitt solid igjen. Ikke bare kjøre full gass og "håpe" at det ordner seg neste gang. Det er sånn folk havner i dårlige forhold, man tenker ikke før man går videre. Så skylder man på "skjebnen".

Fantastisk nedlatende holdning fra en hobbypsykolog uten annet enn egen erfaring og betraktninger å slå i bordet med. 

Ja, jeg har blitt avvist, opptil flere ganger. Ikke bare av tilfeldige en sen kveld, men av de jeg har vært virkelig forelsket i. 

Såvidt meg bekjent er jeg verken traumatisert eller skadd av disse avvisningene, heller kanskje en smule styrket, mer erfaren og litt mer kynisk enn jeg en gang var. 

Hvorfor i alle dager skulle selvsagte livserfaringer unngås eller blåses opp til noe større enn de er? Uten erfaring, seiere så vel som nederlag, kommer man ingen vei.

Skjebnen gir jeg forresten fullstendig f*en i. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fantastisk nedlatende holdning fra en hobbypsykolog uten annet enn egen erfaring og betraktninger å slå i bordet med. 

Ja, jeg har blitt avvist, opptil flere ganger. Ikke bare av tilfeldige en sen kveld, men av de jeg har vært virkelig forelsket i. 

Såvidt meg bekjent er jeg verken traumatisert eller skadd av disse avvisningene, heller kanskje en smule styrket, mer erfaren og litt mer kynisk enn jeg en gang var. 

Hvorfor i alle dager skulle selvsagte livserfaringer unngås eller blåses opp til noe større enn de er? Uten erfaring, seiere så vel som nederlag, kommer man ingen vei.

Skjebnen gir jeg forresten fullstendig f*en i. 

Vel ^^ Når noen stikke en kniv i ribbeina på en, så ikke forvent Dalai Lama i retur ^^ Jeg overreagerte kanskje bittelitt, men du gav ikke særlig rom for åpen diskusjon heller. Da må man kanskje bruke et par gram TNT for å nå igjennom. Tittelen får du stå for, jeg bryr meg ikke om titler, kun om ordenes betydning og visdom.

Jeg overdramatisérer ikke, jeg prøver å få tak i -hvor sår- situasjonen er, sånn at man finner ut hvordan man skal gi råd.

Det blir som med alt annet, når noen har vært ute på dypt vann og nesten druknet, så sparker man dem ikke uti dypt vann på nytt. Man bruker så lang tid som må til for å gjøre det til en trygg opplevelse, på grunt vann, for å trene vekk den negative opplevelsen. Enkel matematikk.

Men det er klart, hvis TS er oppriktig ærlig om at han er klar for opplevelser, så er det jo greit å åpne for litt mer risiko. Nå virker det som TS er ganske nervøs. For meg er alder ikke så viktig. 22 år, da har man tid til å gjøre ting trygt. Ingen grunn til å forhaste seg og potensielt gjøre en sår situasjon enda verre. Bedre å begynne med for eksempel å hilse pent på damene, prøve å holde korte og enkle samtaler uten å ha forventninger til noe mer. Bare omgås dem uten noe mer dilldall, til å begynne med.

Lenke til kommentar

Det jeg har funnet ut av mine trials. Er at det beste du gjør når det kommer til slikt er at du viser villighet. At du viser at dette forholdet er viktig for deg. At du viser i interesse for den andre personen. At du viser at dette er noe du ønsker å få til.

Hvordan man gjør det er jo litt forskjellig til person til person. Problemet er at hvem enn person du viser interesse for feks ikke ser denne posten her på forumet. Så da må man kanskje vise interesse sin på andre måter.

Uansett i denne situasjonen tenker jeg at du viser mer interesse ved å faktisk ta deg bryet til å møte personen og spørre henne ut. Men har man store problemer med sånt må man kanskje finne på noe annet lurt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...