Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det best å spørre jenter ut gjennom å sende meldinger eller i virkeligheten?

28 stemmer

1. 1. Er det best å spørre jenter ut gjennom å sende meldinger eller i virkeligheten?

• Face
      6
    • meldinger gjennom telefon
      2
    • møte henne og så spørre henne ut
      20

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

hvis du har muligheten altid face to face, men det skjer bare hvis man har flørtet over en viss periode, slik man gjorde før i tiden.

så for tiden går det mer på internett og da blir det meldinger.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Problemet er jo at jeg blir for nervøs når jeg gjør det face to face- da kan de thende at det viser seg, bør jeg fortsatt gjøre det?

Anonymous poster hash: b5a8a...96d

Ikke lat som om du har hele roen hvis du ikke har den. Alle menn er nervøse når de spør ei jente ut i begynnelsen – sier de noe annet lyver de. Mange jenter synes også det er ekstra stas hvis de ser at fyren er litt nervøs, det viser at han har guts.

Klart, hvis du blir så nervøs at du ikke klarer å snakke eller faller helt i staver så bør du kanskje jobbe litt med nervøsisteten på forhånd. Men vanlig nervøsitet er ikke noe problem.

Noen sa du kan bli traumatisert for livet. Vel, enkelte traumer er det faktisk meningen at vi skal ha. Kjør på! Den som intet våger, intet vinner!

Lenke til kommentar

Og helst ha nok erfaring fra før til at du ikke fucker opp -- eller blir fucket opp -- av å spørre den vakreste jenten du møter i livet.

Det er litt dumt.

...en venn av meg gjorde det. :ninja: Han angrer bittert på at han kastet bort ungdomstiden sin, i stedet for å få nok erfaringer med jenter til å overleve avslag.

hva mener du med det?  kan du utdype?

Lenke til kommentar

Eller man kan bli traumatisert for livet.

takk for svar men jeg er egentlig en 22 åring :(

PS: Jeg var religøs i nesten hele mitt liv

Vel, dét med kjærligheten tror jeg ikke har så veldig mye med alder å gjøre. Hvis man møter noen som -alt- virkelig harmonisérer med, så blir man nervøs. Det blir sårbart, vanskelig og nervøst. Spørsmålet ikke bare om man føler seg klar, men om man føler seg klar -nok-. Har man tenkt igjennom hvordan livet blir om det blir et ja? Har man noen klare tanker om hvilke interesse man "skal" ha felles? Har man selvtillit nok til å tåle et nederlag? Dette kommer med livserfaring.

Jeg mener at hvis man ikke blir nervøs i møte med det motsatte kjønn og forholdstemaet, så betyr det egentlig ikke så mye likevel. Da er man ikke forelsket.

Slutt, a. 

Det er jo ingen som blir traumatisert for livet av å få et avslag! 

Hvor lite du vet om den menneskelige psyken

Jeg bruker ikke meg selv direkte som et eksempel, men har du virkelig aldri fått et avslag av noen du virkelig var forelska i? Ikke bare noen du ville pøka, men falt pladask for? Det skaper jo assosiasjoner, og jeg mener at man ikke bør gå videre før man har blitt solid igjen. Ikke bare kjøre full gass og "håpe" at det ordner seg neste gang. Det er sånn folk havner i dårlige forhold, man tenker ikke før man går videre. Så skylder man på "skjebnen".

Lenke til kommentar

Skal man la vær å gjøre enhver ting man kan bli traumatisert av så får man ikke et spesiellt godt liv. Da må man rett og slett holde seg for seg selv, ca. 100% isolert, og få matvarer levert på døra.

Jeg tror man blir mer traumatisert av å unngå alt som har muligheten til å traumatisere seg.

TS; Jeg vil si at det er lettere for deg mentalt sett å få avslag via tekst og det er en grei måte å trene litt, men det aller beste i forhold til å kunne få et ja er å spørre ansikt til ansikt. Jenter får mer enn nok tekst så de fleste setter nok pris på å bli spurt uten at de trenger å se på en skjerm.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skal man la vær å gjøre enhver ting man kan bli traumatisert av så får man ikke et spesiellt godt liv. Da må man rett og slett holde seg for seg selv, ca. 100% isolert, og få matvarer levert på døra.

Jeg tror man blir mer traumatisert av å unngå alt som har muligheten til å traumatisere seg.

Nei, men jeg sier at hvis man er så nervøs, så kan det være lurt å vente litt, granske seg selv litt, bygge litt selvtillit. Sånt tar tid, og det skal ta tid.

Lenke til kommentar

Nei, men jeg sier at hvis man er så nervøs, så kan det være lurt å vente litt, granske seg selv litt, bygge litt selvtillit. Sånt tar tid, og det skal ta tid.

Så man skal vente på selvtillitt, men for å få selvtillitt så må man utsette seg for noe så man forstår at det ikke er farlig, men man kan ikke utsette seg for det siden man må få selvtillit først.

Du gir omtrent akkurat ca. kanskje muligens 100% null mening.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Med selvtillit, så tenker jeg interesser, vaner og holdninger. Ikke nødvendigvis å prate med flest mulig jenter. Det gir også absolutt null mening hvis målet er å skaffe seg fast forhold. Da blir man jo bare -mer- usikker.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...