anaconda Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Hei Jeg trenger oppbevaringskasser i forskjellige størrelser, til oppbevaring av klær, sko og diverse. Jeg tenker å få ryddet litt opp her og få litt orden. Jeg har 2 store på 55L som jeg kjøpte på Europris. Disse har hjul, og jeg liker de kjempegodt. Har nå sett litt på forskjellige butikker, som Clas Ohlson, Jula, Coop Obs, Europris. Utvalget er stort. Er det forskjell i kvaliteten på disse? De er veldig dyre synes jeg. Hvor er de billigst? Er det greit å bruke sånne kasser på en utebod som ikke er isolert? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 De jeg kjøpte på Jula er veldig sprø i plasten. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Det er dessverre sånn at de gode boksene koster mer enn billigboksene. Noen forskjeller på billig og dyrt: - plasttykkelsen - sprøheten - plastlukt - hvor mye den smalner inn i bunnen - låsehåndtak på lokkene Plastbokser er ikke lufttette så du vil kunne få kondens og råte i f.eks klær. I utgangspunktet bør innhold som ikke tåler å stå i den uisolerte boden uten boks, heller ikke stå der inni en boks. Men hvis du må, så hjelper det litt å putte noen poser med silicagel eller en liten tøypose med ris inni for å fjerne kondens og teipe lokkene for å begrense innstrømningen av luftfuktighet. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Har du behov for noe tett så kan du bruke disse fra smartstore; https://www.clasohlson.com/no/SmartStore-Dry-systemboks/34-1515-45 Har sett de på tilbud til 199,- innimellom (45l) Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Har prøvd ut forskjellige typer oppbevaringsbokser opp gjennom årene men ender alltid opp med Smartstore. Koster litt, men er solide med gode lukkemuligheter og finnes i all verdens størrelser. Du får de f.eks. hos Clas Ohlson, Jysk, Europris og Coop Obs hvor de også innimellom er på tilbud. http://www.orthexgroup.com/products/storage/storage-boxes Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Det kan fremdeles bli kondens inne i boksen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå