Novec Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 nVIDIA FX5950 Ultra - trenger jeg si mer? Ja, for Leadtek har gjort sitt til at dette kortet er mer enn bare rå ytelse. Er det likevel nok rå ytelse til å slå testvinnerne fra ATi? Les artikkelen her Lenke til kommentar
Kristian-- Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Testene ser jo bra ut, men hva er prisen på et slikt kort? sikkert rimelig høy? Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det er så kjipt at skj. kort er så usannsynlig dyre for tiden eller er det jeg som ikke husker at GF4 kosta 4500 da det kom? _ Thorsan Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Novec: Får vi se en test av 9800 Pro/XT snart? Kanskje med litt klokking osv Lenke til kommentar
Novec Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Kristian: Jeg skal se om jeg klarer å grave fram noen priser, må bare skaffe login på EET fra gamlejobben først. AL3X: Det kommer ganske snart, XT og Pro i samme artikkel. Testene er allerede klare. Lenke til kommentar
Orak Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Og nå finner dere frem loddebolten og en vapo, så er FX prosjektet i box Lenke til kommentar
j0sh Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Veldig bra artikkel, har vel bare en ting å utsette: hvorfor, når du skal kjøre en head-to-head sammenligning, overklokket du ikke 9800XT kortet også? Det er jo det som er interessant! Hvordan yter de opp mot hverandre @stock og i overklokket tilstand... Bortsett fra det, Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Dette var en bra test. skulle gjerne hatt det skjermkortet Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hvem sier at GF har dårlig støtte for DX9.. Her ligger kortet likt med ati sitt råeste kort, XT. Og har til og med en klar ledelse i høye oppløsninger. GO NVIDIA Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Prisen på EET er kr.3531 Syns ikke det er så galt.. Lenke til kommentar
Predator Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 EET sine priser er uten mva da.... husk det! da er det ikke fult så billig lenger... Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 *host host* knuse ATi *host host* Dette er nok et kort jeg ønsker meg i julegave! Dumt det koster så mye Ettersom jeg først må kjøpe harddisk, og nå er jeg helt blakk på grunn av alle julegavene Men jeg tror nok det blir enten NV38 eller NV40 som skal få erstatte det gamle GF4 Ti4800 kortet Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Jeg er nå ikke så sikker jeg liker støv filtret på det kortet jeg da.. så litt "tett" ut, og for de som har hund & katt og ikke alltid har det like rent på PC rommet ( jeg har det rent! men har dyr.. ) så kan dette by på problemer etter noen mnd'er. Spesielt om maskinen står på gulvet.. Men en god test var det jeg desverre har blitt litt ATI Fanboy det siste året... hehe.. Endret 10. desember 2003 av Pritorian Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg er nå ikke så sikker jeg liker støv filtret på det kortet jeg da.. så litt "tett" ut, og for de som har hund & katt og ikke alltid har det like rent på PC rommet ( jeg har det rent! men har dyr.. ) så kan dette by på problemer etter noen mnd'er. Spesielt om maskinen står på gulvet.. Men en god test var det jeg desverre har blitt litt ATI Fanboy det siste året... hehe.. du har kjøtere på rommet ditt ergo er det fint med filter slik at du kan pelle ut alle pelshåra deres tenk hvor kjipt det ville vært å dra det ut av selve viften.. _ Thorsan Lenke til kommentar
EC Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Veldig bra artikkel, har vel bare en ting å utsette: hvorfor, når du skal kjøre en head-to-head sammenligning, overklokket du ikke 9800XT kortet også? Det er jo det som er interessant! Hvordan yter de opp mot hverandre @stock og i overklokket tilstand... Bortsett fra det, Les hva han skriver litt lengre opp: Det kommer ganske snart, XT og Pro i samme artikkel. Testene er allerede klare. Eg vonar Lars har nokre ting i bakhandi? Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 EET sine priser er uten mva da.... husk det! da er det ikke fult så billig lenger... Den prisen jeg oppga var selvfølgelig MED moms. Jeg har brukernavn og passord på siden deres. Så det ER billig. Den koster kr.2848 u/mva. Lenke til kommentar
Testo Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Kan få det på elkjøp "bestilings vare" elkjøp bruker både eet og norek "komplett" Endret 10. desember 2003 av Testo Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg er nå ikke så sikker jeg liker støv filtret på det kortet jeg da.. så litt "tett" ut, og for de som har hund & katt og ikke alltid har det like rent på PC rommet ( jeg har det rent! men har dyr.. ) så kan dette by på problemer etter noen mnd'er. Spesielt om maskinen står på gulvet.. Nå er jo jobben til et støvfilter nettopp å stoppe slike ting, slik at du selv kan rengjøre filteret en gang iblandt isteden for å slite denne "pelsen" løs fra selve vifta. Uansett er det vel ingen som bryr seg om hvordan det ser ut etter noen måneder? Jeg åpner da PCn en gang i uka cirka og ser om den har det bra Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Likte den testen der, håper vi får se mer slikt fremover, har vært dødt i det siste på overklokking.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå