Gå til innhold

Lønn til lønningsansvarlig

Anbefalte innlegg

jeg er veldig usikker på om jeg tjener det jeg bør tjene

jobber som lønningsansvarlig med 1100 ansatte. det er kun meg + en assistent på 50%.

har 21 års erfaring.

Er det andre lønningsansvarlig her? kan jeg spørre om lønn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk opp diverse lønnsstatistikk. Med 21 års ansiennitet så er du nok ikkje så langt frå gjennomsnittsarbeidaren innanfor økonomi og ledelse, så då kan du nok også dra mykje nytte ut av gjennomsnittslønn.

Ellers så varierar lønn såpass mykje basert på blant anna geografi at det er nok tvilsomt at du finn nokon som har tilsvarande jobb, erfaring, utdanning, ansvar og arbeidsstad som deg.

Den einaste gode måten å få vurdert lønna di på er å søke på andre jobbar for å sjå kva du får tilbud om andre plassar.

Som lønnsansvarleg så har du også den fordelen at du har fullt innsyn i kva dei ansatte tjener. Så ein måte å vurdere korleis din arbeidsplass ligger ann lønnsmessig er å samanlikne kva dei yrkesgruppene som du betalar ut lønn til får andre plassar.

Jobbar du i eit firma som ansetter rørleggarar eller ingeniørar så er det ei smal sak å finne ut kva dei yrkesgruppene ligger på i lønn slik at du kan samanlikne det med kva din arbeidsgiver betalar ut. Då vil du kunne danne deg eit bilde av om din arbeidsplasse ligger over eller under gjennomsnittlig lønnsnivå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...