Gå til innhold

ANMELDELSE: Call of Duty: WWII

Anbefalte innlegg

Godt å se at spillet har lav spillerbase så utviklerne kan begynne å ta hintet. Det er flere som spiller AC: Origins singleplayer enn folk som spiller multiplayer i dette nå. Til og med gamle Rainbow Six Siege er dobbelt så stor og COD: WW2 er jo splitter nytt ......

ww2 har allerede solgt mer en THOR og Wonder Woman til sammen hva snakker du?

Snakker om PC. At det selger godt på konsoll er ikke noe rart, dem har ikke noe valg. PC har langt bedre fps spill enn dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakker om PC. At det selger godt på konsoll er ikke noe rart, dem har ikke noe valg. PC har langt bedre fps spill enn dette.

Veldig sant. For meg vil de verste eksemplene alltid være "Halo" og "Gears of War". Da jeg til slutt fikk spille gjennom dem viste det seg at de var skikkelige "midt-på-treet spill". Men på konsoll representerte de det aller beste.
Lenke til kommentar

Jeg vil påstå at Battlefield 1 er ett bedre alternativ på konsoll. COD kan aldri måle seg med det DICE får til etter min mening. Kommer nok til å legge en del timer ned i WW2 på PS4, men kommer neppe på nivå med innsatsen i BF1.

Ganske rart å se hvor lite teknisk imponerende COD motoren er til tross for hvor knøttsmå kartene er og hvor begrenset både antall spillere og gameplay er i forhold til BF1 som drar det hele til en helt annnen skala.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg vil påstå at Battlefield 1 er ett bedre alternativ på konsoll. COD kan aldri måle seg med det DICE får til etter min mening. Kommer nok til å legge en del timer ned i WW2 på PS4, men kommer neppe på nivå med innsatsen i BF1.

ntall spillere og gameplay er i forhold til BF1 som drar det hele til en helt annnen skala.

Kommer jo helt an på hva man vil ha. For meg har COD alltid vært for SP/Campaign, men BF har vært for MP.
Lenke til kommentar

ntall spillere og gameplay er i forhold til BF1 som drar det hele til en helt annnen skala.

Kommer jo helt an på hva man vil ha. For meg har COD alltid vært for SP/Campaign, men BF har vært for MP.

Helt klart. Battlefield sine enspiller deler, har vel stort sett vært coverfyll og lite annet. Med unntak av Bad Company spillene som hadde sin sjarm :)

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Hadde en runde med både SP og MP i kveld etter en lang pause fra rett etter release. Fy fader hvor dårlig C.O.D har blitt. MP var så dårlig at jeg nesten lurer på hva de røyka når de laget det. Elendig grafikk, lyder som fra en dårlig amiga tittel. Helt skremmende hvor langt ned, spillet som jeg elsket, har sunket.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...