Gå til innhold

HJELP Markedsføring - overordnende retningslinjer


Anbefalte innlegg

Sitter å jobber med et arbeidskrav i Markedsføring og sitter fast på et punkt:
 

- Noen overordnende retningslinjer for bruken av markedsføringsvirkemidlene. 

 

Kan nevne at vi i denne oppgaven har skrevet om en valgfri bedrift, med interne og eksterne arbeidsbetingelser, styrker og svakheter, muligheter og trusler. 

 

Så står det at vi på bakgrunnen av styrkene og svakhetene, samt truslene og mulighetene omgivelsene representerer. Med bakgrunn av dette skal vi gi anbefalning til ledelsen om; - Noen overordnende retningslinjer for bruken av markedsføringsvirkemidlene.

 

Noen som kan forklare meg hva jeg skal skrive her? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...