Valkyria Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Min Mitsubishi Galant 2002 modell har alltid vært litt treg med å starte men har alltid startet fint opp. Tidligere, når jeg vrir om nøkkelen når motoren er kald har motoren "sveivd" 6-7 ganger rundt før bilen da starter opp. Når motoren er varm starter den når motoren har sveivd 1-2 ganger. I dag når jeg skulle på jobb var det ganske kaldt ute, og da sveivde motoren 2 ganger før den døde på det 3. forsøket. Jeg prøvde igjen og da skjedde ingenting. Ingen omdreining eller noe lyd fra motoren. Vifter og lys fungerte fint i dashbordet, men jeg vil selvsagt ikke utelukke at det er batteriet som har forårsaket problemet, men har ikke mulighet til å drive feilsøking igjen før til helgen. Jeg lurer på om noen har et forslag til hva som forårsaker mange omdreininger i utgangspunktet for å få bilen i gang, og hvorfor den ikke ville starte i det hele tatt i dag. Mistenker det kan være startmotoren som er synderen her, men det kan selvsagt være andre ting også. Håper på svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå