Gjest medlem-329093 Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Har ICE abonnement og samsung galaxy S5. Prøvde å ringe noen som også har ICE abonnement tre-fire ganger, det kom ett ring og så rett til telefonsvarer alle gangene. Sendte melding til personen og ba om å bli oppringt. Ble så oppringt av den jeg prøvde å ringe til og vedkommende fortalte at akkurat de samme skjedde fra dennes ende to-tre ganger på rad. Tidligere i dag vet jeg ikke om jeg kom borti noe på telefonen men den ringte opp noen jeg tekstet med og jeg fikk ikke stanset den, fikk ikke opp noen samtale når jeg gikk inn på ringe"appen" men det ringte og jeg ble koblet opp. Så jeg lurer på om dette er ICE som føkker opp igjen eller om jeg må kjøpe ny mobil. Noen innspill? Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Jeg har hatt akkurat samme problemet som du beskriver. Ofte hører jeg ringetonen, mens det er helt stille hos den jeg ringer. Tar ofte mange timer før meldinger tikker inn. Byttet til OneCall forrige uke. Det har dessverre bare vært rot med ICE for min del. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Hmmm... høres ut som jeg må finne meg en skikkelig operatør da... synd for jeg likte at man ikke blir fakturert for overforbruk men jeg får vel bare betale litt ekstra. På den lyse siden får jeg full hastighet hele tiden da, og kanskje noen som har tvilling SIM. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 (endret) Hmmm... høres ut som jeg må finne meg en skikkelig operatør da... synd for jeg likte at man ikke blir fakturert for overforbruk men jeg får vel bare betale litt ekstra. På den lyse siden får jeg full hastighet hele tiden da, og kanskje noen som har tvilling SIM. OneCall har tvillingsim ?. Nå er det vel kampanje med 3 er til 99 kr per måned også. Endret 7. november 2017 av torbjornhb 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Hmmm... liker ikke onecall. Leste villkårene deres og det er ikke noe for meg. Lenke til kommentar
Trulss Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Jeg vette dette skjedde noen venner av meg for en stund siden (ca 14 dager). Tror ikke de har ICE abonnement men noe annet i Telias nett. All grunn til å være obs - jeg har selv hatt ett slikt problem for mange år siden og det ble ikke borte før jeg byttet telefon og leverandør. Lenke til kommentar
ExtremeGo Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Hmmm... høres ut som jeg må finne meg en skikkelig operatør da... synd for jeg likte at man ikke blir fakturert for overforbruk men jeg får vel bare betale litt ekstra. På den lyse siden får jeg full hastighet hele tiden da, og kanskje noen som har tvilling SIM.OneCall har tvillingsim ?. Nå er det vel kampanje med 3 er til 99 kr per måned også. Jeg har vært borti det meste av operatører . Alltid kommet tilbake til onecall !! Ekstra simkort hos onecall er gratis.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå