LouisLitt Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Hei. Har fått i oppgave å finne følgende tall for bedriftene Statoil, Marine Harvest og SAS ved å bruke oslobors.no:- erklært(målsatt) utbyttepolitikk, dagens utbytte i kroner og prosent av seneste aksjekurs. Bedrifter selskapene tilbakekjøp av egne aksjer?I tillegg skal jeg om mulig finne erklæring om målsatt kapitalstruktur (gjeldsnivå) og finne dagens kapitalstruktur.Noen som kan hjelpe meg med dette? Sliter veldig med å forstå hvilke nøkkeltall som er hva inne på www.oslobors.no Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Du kan laste ned gamle regnskapstall fra 2016, 2015 osv. og ctrl + F for å finne alle de tallene. Mulig du må finne det på engelsk. Lenke til kommentar
LouisLitt Skrevet 6. november 2017 Forfatter Del Skrevet 6. november 2017 Du kan laste ned gamle regnskapstall fra 2016, 2015 osv. og ctrl + F for å finne alle de tallene. Mulig du må finne det på engelsk. Har du mulighet til å finne tallene for meg? Så kan jeg gå over og se hvor de ligger etterpå. Hadde hjulpet meg veldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå