AnonymDiskusjon Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Hei. Kanskje et dumt spørsmål, men nå er det sånn at jeg lurer. Jeg har problemer med å la en mann berøre mine intimsoner(ikke spør). Men så har det seg sånn at jeg ønsker å ta en brasiliansk behandling (voksing av hår nedentil). Er det noen "profesjonelle"(typ ikke et shady thai-sted) i Norge som driver med sånt eller er det helt ut på viddene å forvente? Anonymous poster hash: e8711...e41 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Mange thai-steder som er langt fra shady. Det blir litt dumt å anbefale et sted i Stavanger hvis du bor i Oslo så du kunne kanskje sagt omtrentish hvor du holder til Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. november 2017 Forfatter Del Skrevet 6. november 2017 Mange thai-steder som er langt fra shady. Det blir litt dumt å anbefale et sted i Stavanger hvis du bor i Oslo så du kunne kanskje sagt omtrentish hvor du holder til Hehe, Stavanger og Oslo er aktuelt faktisk. Anonymous poster hash: e8711...e41 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Wax on Wax Off har en rekke salonger i Oslo, i hvert fall:) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. november 2017 Forfatter Del Skrevet 6. november 2017 Wax on Wax Off har en rekke salonger i Oslo, i hvert fall:) Basert på at de kun tilbyr det i én avdeling så tolker jeg det som at det er der de har menn til å utføre den behandlingen. Anonymous poster hash: e8711...e41 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 bAre Clinic i Stavanger og Sandnes gjør det, og de har damer. Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Wax on Wax Off har en rekke salonger i Oslo, i hvert fall:) Basert på at de kun tilbyr det i én avdeling så tolker jeg det som at det er der de har menn til å utføre den behandlingen. Anonymous poster hash: e8711...e41 Jeg har ingen erfaring med wax on wax off eller ligende steder, men jeg har jobbet reklame for dem. Jeg har aldri sett menn som jobber der, kun kvinner. Uansett det er trygt og renslig i sånne steder. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Wax on Wax Off har en rekke salonger i Oslo, i hvert fall:) Basert på at de kun tilbyr det i én avdeling så tolker jeg det som at det er der de har menn til å utføre den behandlingen. Anonymous poster hash: e8711...e41 Når du bestiller time, så kan du velge behandler. Har forøvrig vært damer som har utført på menn de gangene jeg har vært der samtidig med menn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg