AfterGlow Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Den nye Naga-modellen har utbyttbare tommelpaneler.Razers nye spillmus kommer med knapper du kan bytte ut Lenke til kommentar
3irik Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Følger alle med, eller må du kjøpe den du vil ha? Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Har de fiksa de dårlige metallknappene som gjør dobbeltklikking på enkeltklikk til et problem i 90% av alle musene de utgir da? Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Følger alle med, eller må du kjøpe den du vil ha? Om du må kjøpe ville jeg betalt mye for en 12 knappers blokk som var flyttet frem på musa. 10-12 er for langt bak til å være brukbare, Jeg ville faktisk foretrukket 2 rader frem. Om de i tilleg hadde ulik gravering på radene kunne de økt til 15 knapper. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 To er for lite og syv er for mye i FPSere for min del... Lenke til kommentar
Roger Skullestad Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 To er for lite og syv er for mye i FPSere for min del... Enig, men jeg syntes den med 7 er spennende da man ikke trenger bruke mer en de 3-5 man syntes er best plassert Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Får håpe scroll sensoren min ryker på nytt igjen da, så jeg kan bytte enda en gang Lenke til kommentar
Rotekoppp Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Godt konsept, men synes det var litt dårlig gjennomført. Lenke til kommentar
8MJLL1QC Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Ska dei komme med brukbar QC snart og eller? mtp at dei er på utkikk etter å presse seg inn på mobilmarknaden, samt at gaming utstyr marknadet begynner å bli fylt med billigare alternativ med langt høgre kvalitet på produkta og uten elendige "drivere" er det mulig dei burde åpne auga og revurdere måten dei gjer ting på. 1 Lenke til kommentar
Bjowol Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Følger alle med, eller må du kjøpe den du vil ha?Om du må kjøpe ville jeg betalt mye for en 12 knappers blokk som var flyttet frem på musa. 10-12 er for langt bak til å være brukbare, Jeg ville faktisk foretrukket 2 rader frem.Om de i tilleg hadde ulik gravering på radene kunne de økt til 15 knapper. kan ikke si mine små hender er enige her... Men en form for justering hadde vel ikke gjort noe. Så kunne vi begge brukt denne musen optimalt. Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Hvorfor ikke heller kjøpe modulær så velger man selv? Jeg kjøpte hvertfall denne og er veldig fornøyd: https://www.roccat.org/en-US/Products/Gaming-Mice/Nyth/ Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Følger alle med, eller må du kjøpe den du vil ha? Om du må kjøpe ville jeg betalt mye for en 12 knappers blokk som var flyttet frem på musa. 10-12 er for langt bak til å være brukbare, Jeg ville faktisk foretrukket 2 rader frem. Om de i tilleg hadde ulik gravering på radene kunne de økt til 15 knapper. Sett på Corsair Scimitar Pro? Den kan du justere på. Jeg hadde den, og den var helt grei, men begynte med dobbeltklikk på enkeltklikk etter 2mnd så jeg vet ikke helt om kvaliteten er den beste. Corsair M90 holdt godt, så mulig jeg bare var uheldig. Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Følger alle med, eller må du kjøpe den du vil ha?Om du må kjøpe ville jeg betalt mye for en 12 knappers blokk som var flyttet frem på musa. 10-12 er for langt bak til å være brukbare, Jeg ville faktisk foretrukket 2 rader frem.Om de i tilleg hadde ulik gravering på radene kunne de økt til 15 knapper. Sett på Corsair Scimitar Pro? Den kan du justere på. Jeg hadde den, og den var helt grei, men begynte med dobbeltklikk på enkeltklikk etter 2mnd så jeg vet ikke helt om kvaliteten er den beste. Corsair M90 holdt godt, så mulig jeg bare var uheldig. TAKK Ser ut som akkurat det jeg trenger, både flyttbar og ulik følese på tastene. Mulig du var uheldig er temmelig fornøyd med corsair for andre ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå